"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 6. април 2016.

Golden Rose - Longstay Liquid matte lipstick


U predhodnom postu predstavila sam vam novu saradnju sa brendom Golden Rose Srbija i pisala vam o olovkama za oči, za sve koji su propustili taj post mogu ga pročitati ovde. Danas vam pišem o tečnim mat ruževima koji su me oduševili i koje sam jako zavolela. Inače ja mnogo više volim tečne ruževe nego klasične karmine jer su mi praktičniji i lakši za nanošenje. U pitanju su tri predivne letnje jarke nijanse, onako baš po mom ukusu.



Ovi tečni ruževi su dugotrajni, ne ostavljaju lepljiv film i sadrže vitamin E koji neguje i hidrira usne. Čim se namaže on se istog trena osuši i to sam sada prvi put doživela iskreno i oborilo me je sa nogu. Kada ga namažem na usne on stoji satima, ne mrda, ne razmazuje se i iskreno kad sam krenula da ga skinem jedva sam uspela, potrebno je više tufera i veća količina micelarne vode iako je dovoljan samo jedan sloj karmina za savršene usne:). Ne isušuje dodatno već suve usne što je veliki plus, ne sadrži parabene, jedino devojke koje kao ja imaju problem sa ispucalim usnama treba da obrate pažnju jer ovi mat ruževi kao i ostali to znaju da istaknu. Takođe se ovi karmini tako lako i precizno nanose da mi čak nije bila potrebna olovka da uokvirim usne ili nešto popravim.



Nijansa 09 je jedna jarko crvena boja, više je za neke večernje prilike po meni mada na usnama jako lepo izgleda po sunčanom danu, to je već stvar ukusa.





Nijansa 06 malo toplija nijansa crvene koja možda malo vuče na rozikasto ali zavisi od svetlosti i iz kog ugla gledate, veoma mi se dopada kako mi stoji i ovakvu nijansu baš nisam imala u kolekciji.




Nijansa 02 najslađe za kraj ako mene pitate, meni se lično najviše dopada, najviše volim te tonove ciklame i za leto i za zimu, ne pravim pitanje i najviše mi se dopada kako mi stoje.




Za sve informacije tu je zvaničma FB stranica Golden Rose Srbija i zvanični sajt http://www.danijela-commerce.com/.

Kako vam se dopadaju ove nijanse i karmini uopšte i koji bi izabrali za sebe ili već možda jeste? :)

*PR uzorci

14 коментара:

  1. Odlicni su bas lepo izgledaju...jedva cekam da kupim da isprobam ♡☆

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno si nam ih predstavila! :)
    Prelepo ti stoje sve tri nijanse, izabracu sigurno neki i za sebe, i meni se najvise dopadaju nijanse poput 02, ali naravno i druge dve su lepe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala potrudila sam se :). Slažemo se oko najlepše nijanse iako je to diskutabilno, ali zaista su sve tri predivne.

      Избриши
  3. Obozavam ove tecne ruzeve iz istog razloga kao i ti. Najlepsa nijansa, to jest po mom ukusu je 02

    ОдговориИзбриши
  4. Lijepe nijanse imaš i odlično ti stoje :) Ovu prvu, klasično crvenu, je uvijek dobro imati u kolekciji, a ciklama je difinitivno najljepša, prava ljetna D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao i uvek nas dve se slažemo oko svega ne znam da li smo se nekad mimoišle oko ičega do sad, to mi je presimpatično <3 Hvala draga na komentaru i komplimentu.

      Избриши
  5. Vidimo se primila plata vidim sta ima ili uvek slabo uvoznik prodavnicu ima ili nema ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imate da kupite njihove proizvode u parfimerijama a ima čak i u Liliju koliko sam primetila :)

      Избриши