"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 20. јануар 2016.

Čuda su moguća i Deda Mraz postoji


Svi koji me pratite i koji me poznajete lično znate kroz šta sam sve prošla zadnjih 11 godina, od tumora jajnika, preko agresivnih hormonalnih terapija, glavobolja, raznih dijagnoza poput endometrioze pa sve do teške borbe za potomstvo. Znate jer imali ste prilike o svemu tome da čitate na mom blogu zbog čega je on i nastao i dobio naziv. Za sve koji možda nisu upućeni postoji kategorija sa leve strane bloga pod nazivom " Moje iskustvo ", jer nećemo sada o tome, to je prošlo, iza mene je i ovaj post posvećujem jednoj divnoj, veseloj i radosnoj temi koja mi je promenila život.


Ivan Ivanović, verujem da ste svi čuli za njega, da ga neki od vas obožavaju neki možda ne vole, mišljenja su podeljena to znam i to je normalno. Kada se radi o meni ja ga obožavam, poštujem i cenim, moglo bi se reći da sam veliki i verni fan još od njegovog prvog pojavljivanja u emisiji "Keš Taxi", gledala sam svaku epizodu  i po više puta. Oduševio me je svojom duhovitošću, šarmom, inteligencijom, šalama  i nekim sjajem u očima, taj sjaj obično sam viđala kod retko dobrih ljudi na koje sam naletela u svom životu, nije ih bilo mnogo nažalost. Posle sam počela da pratim redovno sada već njegovu čuvenu i po meni najbolju emisiju Veče sa Ivanom Ivanovićem a kasnije i Veče sa Ivanom i muškarcima ili kako je neki zovu 4 ipo muškarca :D. U jednoj od baš tih emisija pred novu godinu Ivan je objavio jednu humanu akciju u kojoj bi on bio Deda Mraz i pokušao da ispuni neke želje svojih gledalaca. Čim sam čula kako izgovara mail adresu ustala sam iz kreveta, sela za svoj lap top i napislala pismo drhtavom rukom, verujem da je bilo stotine gramatičkih grešaka, ali to uzbuđenje me je ponelo i znala sam da ako ne napišem tog trenutka kasnije neću smoći snage. Svi znate šta sam poželela zar ne? :). Bila sam ubeđena da će ga Ivan pročitati jer je čovek ogromnog srca, stalno učestvuje u humanitarnim akcijama i stalno apeluje na druge da učine isto. Znala sam da će pročitati ali da će me produkcija pozvati, e to nisam ni sanjala :).

Jedan dan vratila sam se sa mužem iz crkve i sela za lap top da pogledam mailove, i ono što sam zatekla me je skoro bacilo u nesvest, dobila sam odgovor na moj mail od deda mraza Ivana i produkcije, tražili su mi broj telefona, a ja sam sedela i gledala u mail kao pogubljena i nisam ga se mogla setiti. Kada sam ga najzad napisala nije prošao minut usledio je poziv produkcije. Jedna preslatka Ana me je pozvala i rekla mi da je Ivan pročitao moje pismo, da produkcija nije mogla da ostane imuna na moju želju i da su odlučili da mi je ispune. Za one koji ipak ne znaju poželela sam vantelesnu oplodnju, jer mi je najveća želja na svetu pored zdravlja da se ostvarim najzad kao majka. Rekla mi je da je još jedna žena poželela isto, i pao je dogovor da dođemo u BG da nas odvedu u kliniku Ivanović na pregled, pa ukoliko doktorka ustanovi da imamo šanse dobićemo ispunjenje svoje želje o trošku ekipe emisije. Kada smo završile razgovor mislila sam da sanjam i počela da plačem, da jecam kako malo dete do te granice da sam dobila temperaturu ali to je bilo od sreće, iako još uvek nisam bila svesna da je to moguće i da se dešava meni koja nikad ništa slično nije doživela. Kada smo po dogovoru muž i ja otišli na kliniku zajedno sa devojkom koja me je zvala i kada sam završila pregled tek tada sam počela da budem svesna da se zaista dešava, pogotovo nakon potvrde doktorke Goce da misli da imam šanse kao i druga žena. Usledio je dogovor kada počinjemo, kada treba da se pojavimo sledeći put i to je bilo to. Ostala sam očarana klinikom pre svega, doktorkom, celim osobljem kao i prelepom Anom sa Prve Tv koja se iskreno obradovala i izjavila nam da će naša želja biti ispunjena i da ćemo biti gosti u novogodišnjoj emisiji kod Ivana. Tek kad mi je to rekla nisam znala od sreće šta bi, nisam verovala da ću imati priliku da ga upoznam, sedim sa njim, razgovaram i to još kojim povodom, čarolija zar ne ?.




Pred snimanje emisije imala sam ogromnu tremu ali sam iskoristila vreme i priliku da upoznam i Mariju Kilibardu koji inače isto obožavam i omiljena mi je voditeljka i da malo proćaskam sa njom, takođe sam u šminkernici sedela sa prelepom Anom Štajdohar dok me je šminkala njihova profesionalna šminkerka, osećala sam se kao diva, ali ipak trema nije prestajala, par puta sam mislila da ću se srušiti, pogotovo kada je Ana prozvala mene i muža da smo na redu za gostovanje, a to je bilo na samom kraju emisije. Moj muž je takođe bio srećan što smo upoznali i čuvenog Baneta legendu i još neke jako drage i fine ljude. 



Kada nas je Ivan prozvao, sišli smo niz čuvene stepenice kao i njegovi svi gosti u ostalim emisijama i on mi je kao pravi dzentlmen pružio ruku i pomogao pri silasku, a kada sam ga ugledala meni su se noge odsekle i nisam odolela da ga izgrlim i izljubim onako bratski, nadam se da nije pomislio da sam blesava :). Smestio nas je da sednemo i tu je počela konverzacija u kojoj sam se ja više puta zbunila i pogubila ali zato je moj muž izvukao stvar i srećna sam zbog toga, on je bio totalno opušten iako je pred nastup imao veću tremu nego ja. Sam taj izlazak pred Ivana, razgovor sa njim, na mene su ostavili vrlo snažan i emotivan utisak i to je bilo jače od mene, još kad se na to doda povod našeg gostovanja zaista je dirljivo i nemoguće je ostati priseban.





Na kraju emisije pridružio nam se na sceni i drugi par sa istom željom i onda nas je Ivan javno obavestio o dogovoru sa klinikom i rekao nam da smo dobili besplatan postupak i sve što ide uz njega, sa tim što se predivna doktorka Goca pridružila akciji i rešila da samu proceduru ona časti da tako kažem jer je klinika njena, a ekipa emisije da plati sve potrebne terapije u toku celog postupka, i tako se moje čudo desilo, dobila sam šansu za ostvarenje životne želje i sada sam već na putu ka ispunjenju iste ako Bog da, ceo januar mesec sam se pripremala, sad malo odmaram pa od februara idemo dalje sve dok ne uspemo kako kaže doktorka. Važno mi je da napomenem da je pored ove dve želje za vantelesnu to veče Ivan ispunio još 30-tak želja i željica tako da je celo veče bilo magično i čarobno, kao u nekoj bajci.


Ovom prilikom želim javno da se zahvalim Ivanu pre svega, zatim doktorki Goci i celom njenom timu koji obožavam i koji sam zavolela kao svoju porodicu, zatim predivnoj Ani sa Prve televizije koja brine da sve bude pod konrtolom i raspituje se za razvoj događaja, celom timu emisije, kamermanu Kići koji je sa Anom bio gost u našem domu i snimao reportažu o nama, celoj Prvoj srpskoj televiziji i dragom Bogu što ipak još postoje ovakvi ljudi i ovakve akcije, jer molila sam se za čudo predugo i kad sam se najmanje nadala ono mi je palo sa neba. Moja poruka svima je da se borite za svoje želje i snove i nikada ne odustajete, da ako padnete i posustanete nađete neku mrvu snage da opet ustanete i nastavite da se borite, i da nikad ne gubite veru jer svakog od nas mora da čeka neko zrno sreće negde iza ugla kad tad, pravda je spora ali dostižna. Sve da se i ne daj Bože moja želja ne uspe ostvariti dobila sam šansu koju sama sebi nikada ne bih mogla pružiti, i dajem sve od sebe kao i do sada da na kraju izađem kao pobednik i sa tim saznanjem se jednog dana neću moći kajati i kriviti sebe da nisam pokušala sve što sam mogla i što je do mene. Kako pametna doktrorka kaže u životu si ili miš ili lav, biraš sam ! Želim svima vama jednom ovakvo čudo, desiće se samo verujte, i borite se kao lavovi <3


Za kraj ostaviću vam link emisije na YT ako ste je slučajno propustili mada ne verujem da ima takvih :)



*Prve tri slike su skinute sa neta 

36 коментара:

  1. Bilo mi je zanimljivo još jednom ovo proći, iako sam pogledala emisiju i pratim te pa sam upućena u cijelu situaciju :D Uglavnom još jednom da ti kažem da si bila predivna i trema se nije ni primijetila, a haljina mi je za deset :) Uglavnom, što reći, a da već ne znaš. Držim fige i mislim na tebe :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je lepotice moja, i mnogo mi znači tvoja podrška i lepe reči i znaj da stalno mislim na tebe. Za haljinu mi ne bi verovala koliko sam je smešno platila, a za friz i nakit sam imala sponzore hahaahahaah <3

      Избриши
  2. Plakala sam gledajuci emisiju, sad sebisplakah 3 puta vise! Svu srecu ovog sveta ti zelim! I drzim fige ko od prbog dana, jer cuda postoje dokle god u njih verujemo <3 Svaka cast Ivanu i ekipi, ta epizoda donela je pregrst radosti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja ti si za mene žena zmaj i mnogo te volim i hvala ti na svemu uvek si tu negde i ja to cenim, realno svi koje znam su plakali na sam koncept emisije jer je bio zaista čaroban <3

      Избриши
  3. Uzivala sam citajuci ,a emisiju sam naravno odgledala sa suzama u ocima.Iako te ne poznajem,cesto pomislim na tebe i zelim ti svu srecu ovoga sveta!!

    ОдговориИзбриши
  4. Ja verujem u čuda i uskoro ću se radovati zajedno sa tobom.Hvala Ivanu na divnoj akciji

    ОдговориИзбриши
  5. Gledala sam emisiju,bila si odlicna i stvarno mi je drago zbog tebe,sigurna sam da ce ti''Deda Mraz Ivan'' i doktorka Goca pomooci da ostvaris tvoju zelju,zelim ti sve najbolje.

    ОдговориИзбриши
  6. Emisija me je rasplakala totalno, post nista manje..:) Naravno da si ti sve ovo zasluzila, zbog toga kakva si, nesebicna i dobra dusa, i nadam se da cu uskoro postati tetka..:):*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bićeš tetka nego šta spremaj keš hahaha, mislim da će moj bebac ako bog da imati najviše najboljih tetki na svetu :)

      Избриши
  7. Uz tebe od uvek. U svim mojim molitvama te ima...Znas da negde delimo slicnu sudbinu. Napred...ti si jedna velika lavica u dusi...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve znam i baš zato posebno ovaj poslednji deo posta posvetila sam svima koji prolaze nešto slično pa i tebi, tako da će i tebi sudbina doneti nekad nešto ovako samo moraš biti jako strpljiva i boriti se kao lav <3

      Избриши
  8. Gledala sam te naravno i bilo je divno čitati ovaj post, a sve moje želje tebi već znas :****

    ОдговориИзбриши
  9. Fenomenalna emisija i post!U cuda verujem i u tebe,i znam da cu svedociti tvom cudu.Mislim da nekad nismo svesni koliko smo hrabri i snazni,kao lavovi! Ti si moja lavica :-) Ivana sam upoznala pre par godina na Zlatiboru,i koliko se secam nizak je kao i ja.Mali covek-velika dusa :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tanja moja draga, ti si prava duša od žene i mnogo mi je drago što sam kroz ovo pisanje bloga srela par osoba poput tebe. Ivan je od mene višlji tako da što se mene tiče onako taman je kako treba hahahaha, sa tim što ima dušu kao niko i osmeh i ta dobrota, to majka jednom rađa <3

      Избриши
  10. I po stoti put - naježena! Tako mi je prijalo da pročitam ovo ranog jutra... Meni je opet osmeh na licu jer ne mogu rečima da opišem koliko mi je drago zbog tebe! <3 Samo napred, lavice! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga moja ,divna si i baš mi je drago da konačno imam i nešto lepo da vam napišem da eto nekom kao tebi recimo ulepša jutro text, a ne samo uvek neke loše stvari, hvala do neba draga devojko <3

      Избриши
  11. Samo hrabro i pozitivno! Mislim da već znaš da ti stiže puuuuno dobrih vibri i s moje strane :) za jednog malog Ivana ili Ivanicu <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam draga sve i puno ti hvala, ko zna možda je onaj bebi prah i dospeo do mene najzad makar mrvu, ljubi mi bebana i slušaj ga <3

      Избриши
  12. Draga Tijana,
    Malo je reci da me je tvoj post rasplakao, ali u isto vreme jako obradovao. Takva devojka kao sto si ti, zasluzuje samo najbolje u zivotu. Ceo tim, na celu sa nasim Ivanom Ivanovicem, drzi fige i navija da ti se ispuni tvoja najveca zelja!
    Tvoja ''preslatka'' Ana :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja preslatka i najslađa Anči ovaj tvoj komnetar mi je ulepšao dan i upotpunio ovu moju priču, hvala ti na tome. Ljubim te puno i puno i jedva čekam da se vidimo a ako Bog da i da slavimo ove godine svi zajedno, i zagrli Ivana umesto mene <3

      Избриши
  13. Nisam baš redovno pratila tvoj blog ili čitala sve postove, ali sam otprilike bila upućena u situaciju i kada si najavila da ćeš gostovati bila sam zainteresovana da pogledam emisiju. Bez obzira što te ne poznajem, jako mi je drago bilo čuti tako nešto i želim ti svu sreću, najiskrenije. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Znam sve od samog početka i koju borbu vodiš sa zdravljem. Odgledala sam emisiju i skakala od sreće i vidjet ćeš draga, onom gore je sve moguće <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja Martina znaš koliko si mi draga i koliko mi znači tvoja podrška i prijateljstvo, volim te i ljubim puno :*

      Избриши
  15. Naravno da sam gledala emisiju, čak i reprizu. Drago mi je i želim ti svu sreću. I držim fige :)

    ОдговориИзбриши
  16. Gledala sam emisiju i mnogo mi je drago zbog tebe, Tijana, drzim fige, naravno, pa da vas gledamo i pocetkom sledece godine u emisiji, ovog puta sa bebicama. :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  17. Draga Tijana, ovaj post sam citala sa suzama i velikom knedlom u grlu, jako emotivno ali u istu ruku i srecno jer ti se ostvarila zelja :-) Zelim ti svu srecu ovog sveta, da uskoro imate bebicu sa kojom cete uzivati u sreci i zdravlju. Puno podrske od mene!! <3 :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, od srca, ovakvi komentari me samo guraju napred i daju mi snagu <3

      Избриши