"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 3. март 2015.

Purple Rain Cosmetics-balzam za usne


Nedavno sam od kompanije Purple Rain Cosmetics iz Novog Sada dobila par predivnih proizvoda na testiranje. Pošto mi za kreme, piling i anticelulit ulje ipak treba dosta vremena da isprobam i steknem utiske za početak predstaviću vam ovaj presladak balzam za usne koji sam skoro i potrošila. Pakovanja proizvoda su me oduševila više nego bilo koja ranije a za sada moram reći da je i njihov sadržaj božanstven, jedno prijatno iznenađenje i oduševljenje. Velika mi je čast što sam dobila priliku da isprobam i ove proizvode i uopšte saznam mnogo više o njima.

*Svi proizvodi kozmetičke linije Purple Rain cosmetics se izrađuju ručno, koristeći prirodne nekomercijalne ekstrakte, samostalno dobijene i upotrebljavajući za te svrhe samo organski gajeno bilje. S obzirom da se svi proizvodi izrađuju ručno, pružaju jedinstvenu mogućnost personalizovane formulacije za svakog pojedinca, uslišavajući lične potrebe, zahteve i želje. (izvor) .


*Balzam je izrađen isključivo od prirodnih sastojaka, a na bazi shea butera, pčelinjeg voska i etarskih ulja limuna, lavande ili eukaliptusa. Shea buter poseduje idealan masno-kiselinski sastav, kompatibilan sa kožom, hrani usne i pruža dugotrajan zaštitni sloj koji sprečava isušivanje i daje koži usana elastičnost. (izvor).

 

Šta ja kažem? Mogu da potvrdim i potpišem svaku reč gore navedenu. Ceo život imam problem sa suvim i ispucalim usnama, pogotovo što imam i jako ružnu naviku da ih sa vremena na vreme grickam pa time samo pogoršam situaciju. Koristila sam do sada klasična obična labela i ovo je prvi moj susret sa balzamom za usne. Bočica je preslatka i jako kvalitetna kao i ono unutar nje. Ovaj balzam mi je za nedelju dana usne obnovio, kao da su regenerisane skroz, nisu više jako suve i sve manje pucaju, a što je najvažnije sada kada sam to primetila sve manje ih i grickam jer primećujem razliku koja mi prija, i karmini sada mnogo lepše izgledaju na usnama. Koga zanima miris mene neodoljivo podseća na limun, miriše jako sveže, na usnama je providan i daje im blagi sjaj.

 

Pakovanje ovog balzama je od 5 ml i može vam potrajati čitav mesec , ja ću ga imati taman toliko, a cena mu je 400 dinara. možete ga poručiti na ovom linku .

Za sve informacije o proizvodima tu je FB stranica Purple Rain Cosmetics, a za porudžbine i informacije o cenama tu je sajt http://www.purpleraincosmetics.com/.

Još jednom se javno zahvaljujem kompaniji za ljubaznost i ove divne proizvode koje mi je jedan čovek iz njihovog tima lično uručio, i zahvaljujem se za divnu kremu kojom su obradovali jednu moju čitateljku Tatjanu Petrović u nagradnoj igri. Sa nestrpljenjem očekujem da vam pišem i o ostalim proizvodima, a do tada budite mi zdravi i veseli.

Da li ste probali ovaj balzam i kako vam se dopada ?

*PR uzorak

19 коментара:

  1. Divno si to opisala,nisam probala balzam,ali zato jesam druge njihove proizvode i prezadovoljna sam recimo PEGI kremu koja savrseno posvetljuje fleke,pege.....meni su se od nje skroz izgubile tamne fleke od sunca :-) sta reci fenomenalna kozmetika

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da imaš tako pozitivno iskustvo, ja trenutno koristim i piling masku, i anticelulit ulje i kremu za lice ne znam šta je bolje :)

      Избриши
    2. Piling maska je savrsena ja je obozavam,prelepo mirise a koza posle nje preporodjena,netreba mi nikakva dodatna krema,koristim i njihov anticelulit vosak ima lep-malo jaci miris i savrsena je ,zatim ANTRID krema divna je,kada je nanesem na lice imam osecaj kao da su mi obrazi zategnuti od nje savrsena je .......

      Избриши
  2. Balzam probala nisam,a verujem da bi mi odgovarao jer i ja imam tu ruznu naviku da grickam usne i meni su skoro uvek suve i ispucale. Probala sam kremu koju sam dobila na jednoj nagradnoj igri. Kad sam je otvorila bila sam razocarana mirisom ali kad sam pocela da je koristim shvatila sam da odgovara mojoj kozi,ne izaziva alergije i izuzetno je koza upija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da miris nekad ume da nas prevari i odbije od nečeg ali nikako nije suditi po njemu, ovi proizvodi koje sam ja dobila su prijatnog mirisa svi i za sada mi sve jako odgovara :):

      Избриши
  3. Ja imam njihov hijaluronski serum i dobar je, moze samostalno da se koristi ili ispod kreme, samo je zamerka sto na kutiji ne postoji deklaracija o proizvodu i rok trajanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To nisam primetila na proizvodima koje sam ja dobila ima sve navedeno na kutijama a na balzamu nije bilo ništa ali sam pročitala na netu sve o njemu, moraćemo im skrenuti pažnju na to :).

      Избриши
  4. I ja grickam usnice :D Balzam mi se čini predivno i žao mi je što ga nema kod nas. Fotkice su ti predivne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da nismo mi neki rod? :). Hvala ti draga mnogo se trudim za fotke jer mi je aparat krš pa bar neku scenografiju da napravim, a balzam je zasita divan :).

      Избриши
  5. Prekrasn opis a balzam tako dobro zvuči, šteta što ga nema kod nas:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, puno mi znači pohvala d tebe, a kad nam dođeš u posetu jedan ću ti ovaj obezbediti :)

      Избриши
  6. Ponovo nesto sto nije dostupno kod nas u Bosni, vi bas imate puno vise ovih prirodnih proizvoda nego kod nas... Primjetila sam da ih je kod vas sve vise i vise i to mi se bas svidja. Svidja mi se ovo pakovanje, kasnije se moze iskoristiti za piling za usne ili tako nesto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako vi nama pravite zazubice mi vama, uvek je slađe kad vidiš kod negog a kod tebe toga nema :). Balzam je zaista odličan a pakovanje je prelepo i baš kvalitetno, sačuvaću ga sigurno :). Ja sam presrećna što ima sve više i više ovakvih brendova.

      Избриши
  7. Nisam probala ovaj balzam, ali mi izgleda prepreprelepo. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja imam njihovu kremu,odgovara mi ali nista drugo nisam probala,ali cini mi se da im je kozmetika sjajna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da imaš kremicu osvojila si je kod nas u nagradnoj igri i drago mi je da ti odgovara :).

      Избриши
  9. Nisam probala ovaj balzam, ali mi je sad primamnjiv. :D

    ОдговориИзбриши