"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 20. новембар 2017.

Banggood - Wish list

Puzzle Baby Infant Development Toy 6-Color Gripping Ball
Dragi pratioci danas Vam predstavljam listu želja sa sajta Bangood. Na ovom sajtu privukao me je širok asortiman robe, najveći izbor do sada kada su sajtovi sa kojima sam radila u pitanju. Na sajtu se može kupiti bukvalno sve, od kućnih aparata, preko mobilnih telefona i raznih uređaja, garderobe, obuće, kozmetike, šminke do opreme za kuću i baštu, dakle sve na jednom mestu. Meni je presudan bio deo sa dečijom garderobom koja me je oduševila i sa igračkama. U ovom postu predstaviću vam par stvačica koje su mi se svidele na prvi pogled, a šta ću poručiti videćemo još. Prvo što sam zapazila je ova loptica puzla sa slike gore, jako zanimljiva stvarčica za bebe a i jako  povoljna.

Christmas Winter Kids Baby Knitted Warm Mittens Xmas Ski gloves

Ove male rukavice su mi se učinile neodoljivim :).

Sexy Slim Sequins Strapless Slit Maxi Party Dress For Women

Ide nam nova godina i praznici pa evo jedna fenomenalna haljina za sve takve specijalne prilike.

Fashion Punk Style Bag Women Handbag Rivets Barrel Shoulder Bag

Na ovom sajtu ima ogroman izbor svega pa i torbi, ja sam ovaj put izabrala ovu, nekako mi se dopala na prvi pogled.

Baby Winter Warm Cotton Padded Soft Sole Casual First Walking Shoes

Na moje veliko oduševljenje na sajtu ima i veliki izbor prelepe dečije obuće i patofnica.


100PCS 5.5cm Soft Plastic Ocean Ball Secure Kid Pit Toy


Sledeće što sam izabrala su ove loptice za bebu, one su se Ivanu jako svidele pri prvoj poseti igraonici pa sam rešila da ga obradujem i nabavim mu njegove lične. one mogu da se stave u bazen , mada postoje i posebni kavezi, šatori i svašta nešto, mada dosta su skuplje varijante.


To bi bilo sve za ovaj put, nadam se da Vam se dopada moj izbor? 
Čim porudzbina stigne ja ću Vam pisati utiske na blogu, a Vi do tada posetite sajt Banggood, naći čete sve što Vam je potrebno, čak i više od toga. Kome nije teško neka klikne na linkove ispod slika :).







Нема коментара:

Постави коментар