"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 7. септембар 2017.

Zaful - wish list # 9

Asymmetric Zipper Belted Faux Suede Jacket
Dragi pratioci stiže i nova lista želja sa sajta Zaful. Sa ovog sajta naručivala sam do sada najviše stvari i uvek sam bila zadovoljna i kvaltetom i isporukom, sve pohvale za njih, jedino što se često desi da nešto što mi se baš dopadne nema na stanju ali to je samo znak da je sajt dobar i da ima puno posetilaca i mušterija. Ovaj put naručiću neku jaknicu i farmerke, samo još da se odlučim koje tačno, stiže jesen, gotovo je sa biranjem letnjih lepršavih haljinica i prelepih sandalica, još malo ću birati dzempere i čizme što me nikako ne raduje, mrzim zimu :).

Skinny Destroyed Pencil Jeans

Stretchy Skinny Destroyed Pencil Jeans

Za sve informacije o stvarima sa moje liste želja kliknite linkove ispod slika, a za moje pratioce tu je i kupon kod za popuste koji glasi Zafulxie10. Za narudzbine posetite sajt Zaful.com.

Kako Vam se dopada moj odabir robe?

Нема коментара:

Постави коментар