"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 1. септембар 2017.

Rosegal - Bathroom Sea World Antislip 3Pcs Toilet Lid Cover and Bath Mats

Bathroom Sea World Antislip 3Pcs Toilet Lid Cover and Bath Mats


Dugo sam se dvoumila da li da naručim ovaj set za kupatilo jer sam se plašila da nije izrađen od neke plastike, gume i slično ali ipak sam prelomila, nisam mogla da odolim ovom morskom dezenu. Kada je set stigao oduševila sam se, nije ni blizu onako kako sam zamišljala, napravljen je od jakog i kvalitetnog materijala a gornji deo kao da je od pliša, toliko je mekan i nema neprijatnih mirisa gume i plastike, tako da ću sigurno naručiti još koji dezen. Ova prostirka može komotno da posluži i kao mali tepih jer je zaista od divnog mekog materijala, i super je što se set može prati u veš mašini.




Ovaj predivni set za kupatilo sada košta $13.77 i možete ga poručiti ovde. Posetite sajt Rosegal, a za popust na ovom sajtu ukucajte Rosegalxie.

Kako Vas se dopada ovaj set?

4 коментара:

  1. Prelepo je stvarno! Moram da uzmem jedan za novo kupatilo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista jeste, bas sam se iznenadila kvalitetom, ocekivala sam plastiku iskreno :).

      Избриши
  2. I ja vec neko vreme razmisljam da narucim jedan ovakav set. Bila sam skepticna zbog kvaliteta. Definitivno si mi pomogla da ga konacno i narucim. :)

    Giveaway je na mom blogu ➡ Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da sam ti pomogla, nećes se pokajati, a sada cu da vidim i nagradnjacu, hvala :).

      Избриши