"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

субота, 16. септембар 2017.

Gamiss - Zipper Fly Cartoon Print Down Jacket & Letter Color Block Print Sweatshirt + Elastic Waist Pants

Zipper Fly Cartoon Print Down Jacket
Porudzbina sa sajta Gamiss stigla je pre neki dan na moju adresu pa evo da Vam predstavim šta sam to poručila ovaj put. Naravno kao i uvek kada je ovaj sajt u pitanju sve stvari su uglavnom namenjene Ivanu. Ovaj put odlučila sam se za zimsku jaknicu i komplet trenerkice, kao i još neke stvari koje ću vam predstaviti sledeći put.



 Jaknica je preslatka, jako topla, vatirana je, kvalitetna bar na prvi pogled i radujem se što će mi bekac biti moderan kada krenu zimske čarolije :).


Cena je snižena na $9.04 a sve ostale informacije možete pogledati ovde.

Letter Color Block Print Sweatshirt + Elastic Waist Pants



Trenerkica je predivna, od vrlo kvalitetnog pamuka, ne pušta boju, ne skuplja se, ne tegli se, kao i uvek prezadovoljna sam kvalitetom dečije garderobe sa oba sajta na kojima naručujem Ivanu robicu.


Cena ovog predivnog kompletića iznosi $13.72 i možete ga poručiti ovde.
To je sve za ovaj put, za sve moje pratioce tu je i kupon kod koji glasi GamissXie10, a za porudzbine posetite sajt Gamiss.com.

Kako Vam se dopada moj odabir ovaj put?

2 коментара: