"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 5. септембар 2017.

Annyer - Sjaj za kosu sa silikonskim uljima


Pre nekog vremena moji drugari iz kompanije Nilari poslali su mi ovaj Annyer  sprej za sjaj kose na testiranje. Bila sam jako uzbuđena što sam dobila priliku prvi put da probam nešto od ovog brenda a posebno sam se radovala što je to baš proizvod za kosu, svi znate koliko ih volim.

*Annyer sjaj za kosu sa silikonskim uljima daje kosi glamurozan i zdrav izgled, bez mašćenja i bez učvršćivanja.


Nikada ranije nisam koristila lakove i pene za kosu i mislim da su to jedini proizvodi koje ne upotrebljavam kada je nega kosa u pitanju, a za sjaj iskreno nisam ni znala da postoji. Kada je ovaj proizvod stigao do mene baš sam bila radoznala da ga isprobam i vidim njegove efekte. Svi već znate da se godinama ne farbam i da mi je kosa prirodna, duga i zdrava, ali sjaja nikad dovoljno kad se ja pitam, toga joj uvek fali. Ovim proizvodom upotpunila sam lepotu svoje kose pa sada ona ima kompletan savršen i blistav izgled.


Sprej se koristi na opranoj, čistoj i skroz osušenoj kosi, prska se na kosu sa određene udaljenosti. Mala količina dovoljna je da cela kosa zablista istog momenta, pa proizvod zaista može dugo da potraje. Mogu da potvrdim da ne masti i ne lepi kosu i to mu je veliki plus od mene.





Pakovanje spreja je od 125 ml i zaista dolazi u jednoj kvalitetnoj i elgantnoj ambalaži, koja je jedino malo nezahvalna za slikanje zbog sjajne crne boje. Inače sjajem za kosu sa oduševljena i koristim ga nakon svakog pranja kose, a kako izgleda na njoj možete videti na slici iznad, ako je aparat uspeo to da zabeleži barem malo. Cena spreja je negde oko 400,00 rsd sve zavisi od prodajnog mesta.

Da li ste koristili neke proizvode ovog brenda i kako se Vama dopadaju?

3 коментара:

  1. Prvi put čujem za ovaj brend. Takođe nisam ljubitelj lakova i pena za kosu, ali ovaj sjaj mi deluje jako primamljivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da bi ti odgovarao baš zato što nije ni nalik na ta dva proizvoda, ne lepi i ne masti kosu samo je obasja prirodnim sjajem:).

      Избриши
  2. Koristila sam ga, fenomenalan je!!! Ali svako dobro ima kraj, nema ga na BiH tržištu

    ОдговориИзбриши