"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 13. јул 2017.

Sammydress - Wish list # 4

3D Animal Pattern Zip Up Hooded Waistcoat
Iako sam već mnogo puta naručivala sa sajta Sammydress nisam baš često pisala wish liste pa je krajnje vreme za jednu novu. Kad je ovaj sajt u pitanju do sada sam pretežno pručivala stvari za Ivana a kako sam skoro sve već naručila što je bilo dostupno u veličini koja nam treba ili za broj veće, ovaj put ću možda poručiti nešto i za sebe ako ne nađem da uklopim sve za njega. U nastavku posta videćete slike stvari koje su mi se dopale trenutno, klikom na linkove ispod svake slike naći ćete detalje o svakoj stvarčici posebno kao i cene.

Stylish Letter and Smiley Face Print Elastic Waist Harem Pants For Boy

Espadrilles Striped Flat Shoes

Geometric Printed Handbag 4Pc Set



Laced Printed Cami Romper

To bi bilo sve za ovaj post a šta ću naručiti videćete kada stigne paket tamo za nekih mesec dana otprilike :). Za sve informacije i porudzbine posetite sajt Sammydress i iskoristit kupon kod za popust SammydressXie.

Kako se vama dopada moj izbor ovaj put?

4 коментара:

  1. Ja sam uzela slicne espadrile prosle godine u DAjhmanu, samo su dosta ojacane, i preudobne su, mislim da su sad na snizenju. Romper je prelep!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je do sada sve od obuće vrhunskog kvaliteta i nosim sve što sam naručila, nadam se da će i espadrile biti po meri <3

      Избриши