"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 4. јул 2017.

Sammydress - Stylish Sunglasses T-Shirt + Striped Pants + Scarf Suit For Boys

Stylish Sunglasses T-Shirt + Striped Pants + Scarf Suit For Boys



Danas vam predstavljam još jedan kompletić za Ivana koji mi je stigao u  paketu sa sajta Sammydress. Ovaj put sam naručila zaista dosta toga i sa celokupnim izborom sa vrlo zadovoljna, i više od toga. Ovaj put nešto za proleće/leto, presladak kompletić za dečake koji se sastoji od majice na kratki rukav, pantalonica i marame ili šala šta li je već, može da se kombinuje :).


Pamuk je divan i kvalitetan, svi kompletići koje sam do sada naručila za Ivana su zaista odlični, neke nosi uveliko i prezadovoljna sam, nit blede nit menjaju oblik. Jedino što mi je zamerka na neke od ovih kompletića je to što su mu majice uglavnom taman kada naručim bilo koju veličinu a pantalonice uvek dosta veće, no nebitno poslužiće naravno ali mi je krivo što ne može odmah sve da ih nosi u kompletu. Ovaj problem do sada nije se često dešavao ali kod ovog kompleta recimo jeste.


Cena ovog kompleta je trenutno $7.53 i možete ga poručiti ovde. Za kompletan asortiman posetite sajt Sammydress.com. Za sve moje pratioce tu je i kupon kod za popuste koji glasi
SammydressXie.

Kako vam se dopada ovaj kompletić?

Нема коментара:

Постави коментар