"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

субота, 16. септембар 2017.

Gamiss - Stylish Boy's Long Sleeve Striped Color Block T-Shirt & Cartoon Animal Printed Blackout Curtain For Children Room

Cartoon Animal Printed Blackout Curtain For Children Room


Već sam Vam ranije spomenula da smo počeli da opremamo sobu za Ivana samo to ide jako sporo jer muž nikad nije kući a ja ne mogu sve sama, ali sam bar počela polako da poručujem i nabavljam neke detalje. Ove zavese kada sam ugledala na sajtu oduševila sam se ali nisam pažljivo čitala dole informacije pa mi je tako na adresu stigla jedna zavesa a ne dve koliko mi je potrebno za prozor u sobi, no već sam poručila i drugu i čekam da mi stigne. Inače je zavesa jako lepa i kvalitetna i može da se pere u veš mašini.




Cena ovih zavesa je  $14.93 po komadu, a kao što sam već spomenula potrebno je dve zavese za jedan prozor, pa kada nam stigne i druga slikaću vam kako to izgleda a vi ih možete poručiti ovde.

Stylish Boy's Long Sleeve Striped Color Block T-Shirt


Ovaj duksić mi se odmah dopao, uživo je još lepši, napravljen je od kuvanog pamuka, mek, divan, zaista sve pohvale.


Cena duksića je $11.42 i možete ga poručiti ovde. Na istom linku možete pročitati sve informacije o ovom odevnom predmetu.
To je sve za ovaj put, za sve moje pratioce tu je i kupon kod koji glasi GamissXie10, a za porudzbine posetite sajt Gamiss.com.

Kako Vam se dopada moj odabir ovaj put?

3 коментара:

  1. Zavesa je bas lepa <3 Ivan se sigurno mnogo obradovao. Moram da porucim i ja neku za Magdalenu :):*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divna je samo sam se zeznula pa poručila jednu, ti čitaj bolje a ne kao ja hehe :). No sve je ok čekam sada i drugu da stigne :)

      Избриши
  2. Stvarno prekrasna zavjesa! :)

    Ako želiš da se pratimo, javi mi na: https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши