"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 7. септембар 2017.

Bilka - Maska za kosu ultra shine


Moji drugari iz kompanije Bioko natural cosmetics poslali su mi poslednji put na testirnaje masku za kosu ultra shine. Probala sam dosta proizvoda ovog brenda i do sada mi se svaki dopao, isti slučaj je i sa maskom. Namenjena je za sjaj kose kao i za regeneraciju. Sadrži ekstrakte čička, breze i belog bora.


* Hrani i regeneriše kosu. Daje kosi sjaj, elastičnost i volumen zahvaljujući delikatnoj bioaktivnoj formulaciji sa : Prirodnim biljnim ekstraktima – čička, bele breze, belog bora koji regenerišu koren, Vitaminom C- regeneriše kosu , daje joj elastičnost i sjaj Vitaminom PP-regenerator, koji hidrira kožu lobanje, doprinosi lakšem češljanju Način primene: Nakon pranja kose, naneti masku i trljati 3-5 minuta i zatim isprati mlakom vodom. Maska je pogodna za sve tipove kose. (izvor).



Masku za kosu koristila sam nakon detaljnog šamponiranja i ispiranja kose, kako se i inače koristi, mazala sam malu količinu od sredine kose ka vrhovima i ostavljala da deluje oko pola minuta do minut. Svi koji me pratite znate da je meni to sasvim dovoljno i da ja maske za kosu koristim umesto balzama, pošto nemam oštećenu kosu ja time dobijam potpuni efekat maske, no onima kojima treba za regeneraciju ipak moraju biti strpljiviji od mene i masku držati barem 5 minuta. Kosa je nakon upotrebe meka i laka za oblikovanje, glatka i sjajna.


Pakovanje maske je od 200ml a cena joj je 540,00 RSD i možete je poručiti ovde. Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Bioko natural cosmetics i njihov sajt koji služi i za online porudžbine.

Da li koristite Bilka proizvode?

Нема коментара:

Постави коментар