"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 10. септембар 2017.

Banggood - Fashion Retro Newspaper Printing Pattern Handbag Crossbody Bag

Fashion Retro Newspaper Printing Pattern Handbag Crossbody Bag


Kad se radi o sajtu Banggood pisala sam Vam prošli put o sandalama koje sam poručila i nosila sam ih par puta ovo leto, potvrdile su svoj kvalitet. Ko je propustio post može ga pročitati ovde. Ovaj put sam se dugo dvoumila šta da poručim, ali kad sam ugledala ovu tašnu potraga je bila završena, jako mi se svidela i poželela sam da je imam. Ovaj put sam duže čekala svoju porudzbinu ali sve je stiglo u najboljem redu, lepo upakovano. Tašna je od čvrstog materijala, mnogo je lepša uživo i slaže se uz sve sportske odevne kombinacije, mada zbog ručki koje su kao lakovane možda bi mogla i drugačije da se kombinuje. Uz tašnu dobija se i pojas za preko ramena, no ja tako ne volim da nosim tašne, jedino one malene i to baš ako mi trebaju za neku priliku :). Unutrašnjost je prostrana, može svašta da stane, jedina mana što nema pregrada, ali ima ona mala pregrada na cibzar koja je meni vrlo bitna, za sitnice da se ne razbacaju po tašni.








Cena torbe je US$ 15.22 a za informacije i još slika, kao i porudzbinu torbe kliknite ovde.
Takođe sada je u toku proslava godišnjice ovog sajta, više o tome ovde.

Kako se Vama dopada ova torba, uz šta bi je kombinovali?

Нема коментара:

Постави коментар