"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 14. август 2017.

Sammydress - Espadrilles Striped Flat Shoes

Espadrilles Striped Flat Shoes
Poslednji deo predhodne porudzbine sa sajta Sammydress stigao je na moju adresu, mnogo sam se obradovala i jedva čekala da vidim ove espadrile uživo i da ih probam. Još jednom sam jako zadovoljna, ovaj sajt me zaista još nije izneverio osim onog pingvin prsluka za Ivana za koji sam mislila da je pamučan no to može biti i moja greška. Espadrile su došle lepo zapakovane, broj sam pogodila što je najbitnije a o njihovoj udobnosti mogla bih pesmu napisati, najudobnije nešto što sam ikad imala pored crnih sandala espadrila koje sam takođe nedavno poručila, mogu bukvalno da letim u njima, kao da ništa na nogama nemam, oduševljena sam i kvalitetom, dosta su čvršće nego što sam ih zamišljala.










Espadrile su sad na sniženju i koštaju $20.20, možete ih poručiti ovde, a na istom linku možete pogledati sve detalje o njima. Za sve informacije i porudzbine posetite sajt Sammydress i iskoristite kupon kod za popust SammydressXie.

Kako se vama sviđaju ove espadrile? 

7 коментара:

  1. I ja sam prošlog meseca naručila iste takve espadrile. Takođe sam oduševljena njihovim kvalitetom. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam isti dezen, samo su moje iz Dajhmana, i dosta su jake, kao patike, ali prelagane

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Espadrile su stvarno preekrasne idealne za ovo ljeto! <3
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши