"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 1. август 2017.

Rosegal wish list # 5

Pompon See-Through Crochet Tunic Beach Cover Up - White - One Size
Na redu je nova wish lista sa Rosegal sajta, ovaj put iako mi se dopadaju opet kao i uvek sve sandale i torbe mislim da ću se odlučiti za nešto drugačiju porudzbinu, nešto za kuću i slično, nisam nikad do sada naručivala taj tip proizvoda pa me zanima kakvi su. U nastavku posta možete videti šta sam izdvojila kao nešto što mi se trenutno najviše dopada na sajtu iako je jako teško odabrati, ja bih najradije jednom uzela ceo sajt :).

Rivets Rhinestones Low Wedge Sandals

Bathroom Sea World Antislip 3Pcs Toilet Lid Cover and Bath Mats

Bikini Boho Swimwear Coconut Tree Chiffon Round Beach Decor Throw Scarf

10 Pcs Ombre Fiber Makeup Brushes Set

Za popust na ovom sajtu ukucajte Rosegalxie. Kako vam se dopada moj današnji izbor? 

4 коментара:

  1. Imam ove cetkice i odlicne su :D sandale bas izgledaju lepo <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sandale su mi ostale tiha patnja ne znam zašto ali ih ipak nisam naručila i evo sada plačem, išla sam time gotovo leto dok stignu, ali sledeći put naručujem sigurno, za sledeće leto :). Četkice sam naručila dopale su mi se jako :).

      Избриши