"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 10. август 2017.

Gamis - Flower Triangle Bar Choker Necklace Set & Pocket Design Striped T-Shirt

Flower Triangle Bar Choker Necklace Set



Nisam volela chokere iskreno dok jedan nisam poručila i kada sam ga stavila prvi put rodila se ljubav a sam ovaj put naručila ceo set, da se nađe. Naravno neke od njih ću pokloniti dragim osobama a neke zadržati za sebe. Ovaj set sastoji se od čak 10 komada potpuno različitih i jedinstvenih, za svaku priliku, uz svaku odevnu kombinaciju, a cena je vrlo povoljna.










Cena ovog seta iznosi $6.06 i možete ga poručiti ovde. Za sve ostale porudzbine posetite sajt Gamiss.

Pocket Design Striped T-Shirt
 Još jedna porudzbina za Ivana, zna se ko je mali šef i kome treba najviše. Uvek se obradujem kada na sajtu ima u ponudi dečiji asortiman i sve što sam do sada poručivala nije me izneverilo kvalitetom. Stvari su uvek lepe, moderne i ja za bebu biram uvek samo pamučna, šteta je samo što nema veći izbor za dečake. Ovaj put uzela sam mu prelepi tanji duksić za jesen.




Duksić sada košta $8.97 a više detalja o njemu možete pogledati ovde. Za sve proudzbine posetite sajt  Gamiss.

Kako Vam se dopada ova porudzbina, volite li Vi chokere?

3 коментара:

  1. Ja cokere uzimam kod moje koleginice Milene (Nakit Damica), i ja sam ih hejtovala prvo jer sam one plasticne sarene nosila kao klinka, ali sam se i ja na kraju zaljubila :-) Svidja mi se set, a za duksic - pa kako drugacije za malog sefa :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da je pravi mali veliki šef :). A chokeri su bre super ko bi reko haha :D

      Избриши
    2. Da, da, da znas da sam i ja bila u fazonu ko bi rekao da su cokeri super :-D

      Избриши