"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 21. август 2017.

Dresslily wish list # 3

Trendy Lace and Chunky Heel Design Women's Ankle Boots

Ovaj put sam baš bila na mukama da napravim listu želja sa sajta Dresslily i na kraju se ta lista svela na samo dve stvari koje su dosta skupe pa sigurno ću naručiti jednu od njih plus neke dodatke koje pronađem u međuvremenu. Izabrala sam plitke elegantne čizmice koje mi se baš dopadaju i jednu od haljina koja je ušla u uži krug povodom moje odevne kombinacije za bebino krštenje.

Backless Short Sequin Glitter Club Dress

Za celokupan asortiman posetite sajt Dresslily a tu je i kupon kod za popuste za sve moje pratioce i on glasi Dresslilyxie.

Kako se vama dopada moj izbor ovaj put?

2 коментара: