"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 3. јул 2017.

Sammydress - Sweatshirt + Hooded Vest + Pants Dinosaur Shape Three Piece Set


Posle mesec dana čekanja najzad je paket sa mog omiljenog sajta Sammydress stigao do mene. Ovaj put naručila sam kao i uvek garderobicu za Ivana a danas ću vam predstaviti predivan trodelni kompletić koji me je oborio sa nogu. Naručila sam najmanju veličinu koja je bila dostupna, bebi je sada komplet velik ali na jesen će mu biti taman.


Kao što sam već spomenula komplet se sastoji iz tri dela, majičica/duksić je prvi deo, donji deo trenerkice je drugi a treći presladak dino prsluk. Mene je oduševio kako na slici koju sam videla na sajtu tako i uživo. Materijal je od divnog prijatnog pamuka, lepo se pere, ne skuplja se i ne pušta boju. Odmah nakon slikanja sam naravno sve stavila u mašinu i oprala.





Cena kompleta je trenutno na sniženju i iznosi $21.55 umesto redovne cene koja je oko 40 dolara. Možete ga poručiti ovde. Za kompletan asortiman posetite sajt Sammydress.com. Za sve moje pratioce tu je i kupon kod koji glasi SammydressXie.

Kako se vama dopada ovaj kompletić?

4 коментара: