"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 20. јун 2017.

Aloe Hand Soap


Opis proizvoda:
Napravljen od prirodno izolovanih sastojaka, Aloe Hand Soap omekšava kožu ruku bez sušenja. Prijatan miris kamilice čini ruke negovane, hidrirane i nežne dugo nakon upotrebe.
Novi i unapređeni Aloe tečni sapun koristi kombinaciju prirodno dobijenih sredstava za čišćenje iz kokosa za nežno uklanjanje nečistoća. On je pomešan sa novim sastojcima iz bašte, uključujući maslinovo ulje i krastavac radi revitalizacije i hidratacije vaše kože. Toliko je neverovatan da će vaše ruke biti zahvalne pri svakoj upotrebi.(izvor).


Pre izvesnog vremena moja prijateljica koja se bavi prodajom i prezentacijom ovih divnih proizvoda od Aloja vere poklonila mi je tečni sapun koji vam danas predstavljam. Neko sam ko inače koristi samo tečne sapune već jako dugo jer tvrdi sapun za ruke još nisam našla odgovarajuć i prilagođen mojoj izuzetno suvoj koži. Oduvek sam prala ruke po 20 puta na dan a sada se taj broj udvostručio od kada imam bebu i zaista sam bila u potrazi za magičnim proizvodom koji mi neće dodatno isušivati ruke. Samim tim od kada imam bebu imam i više sudova za pranje, više posla za obavljati, više spremanja po stanu i mnogo obaveza oko nege deteta za šta su mi posebno potrebne uvek besprekornno čiste ruke. Da li sam sve to dobila upotrebom ovog sapuna saznaćete u nastavku posta.


Sapun je izuzetno nežan i blag prema koži ruku a stvara jako lepu i bogatu penu pri pranju što me je baš iznenadilo. Prijatnog i nežnog je mirisa koji se ne zadržava dugo na koži. Posle nedelju dana redovne upotrebe a to je u mom slučaju barem 20 puta dnevno, koža ruku je vidno mekša, lepša na izgled i najvažnije hidrirana je i zaštićena od isušivanja i pucanja. Kad operem ruke ovim sapunom imam osećaj da i nakon ispiranja ostavlja neki nevidljivi zaštitni film koji štiti moje ruke do narednog pranja. Sapun je pogodan čak i za kupanje beba pa i mi odrasli ga možemo koristiti kao gel za tuširanje. Probala sam ga za kupanje bebe, i u tu svrhu se odlično pokazao, temeljno čisti bebinu kožu a u isto vreme je neguje maksimalno. Dobila sam preporuku da se i bebina kosica može takođe prati njime ali to nisam probala.


Meni se proizvod zaista svideo i koristim ga svakodnevno već više od mesec dana a stigla sam tek do pola bočice tako da je i vrlo isplativ jer je jedna kap dovoljna da detaljno operete ruke. Cena proizvoda iznosi oko 2000,00 RSD a pakovanje je od 473 ml.


Za sve informacije i porudzbine možete se obratiti na FB profil Laura Lepojević - Aloe Vera - Kraljica bilja.

Kakva su vaša iskustva sa Aloe Vera proizvodima, imate li neki favorit? 

4 коментара:

  1. Ja sam pre nekoliko godina koristila puno toga od Aloe,ali mi je zuti baloncic ostao u zaista dobrom secanju,bilo mi je bolje od njega,a sada imam otvorene rane na levoj potkolenici,koje cure vec mesec dana pa razmisljam o Aloe First koga sam tada takodje koristila,ali zbog finansija sam prestala,ali proizvodi su zaista dobri,cak vise nego dobri.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam probala stik i neku kremu pored ovog sapuna, a čula sam da su svi proizvodi odlični, hvala za komentar :).

      Избриши
  2. Prelepe su slike <3 nisam probala ali obozavam sve sa alojom :)

    ОдговориИзбриши