"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 7. март 2017.

Sammydress - Cute Hamburger Pattern T-Shirt + Checked Shorts Twinset & Casual Dinosaur Pattern Letter Print Short Sleeve T-Shirt

Cute Hamburger Pattern T-Shirt + Checked Shorts Twinset For Boys
Uvek se radujem porudzbini sa sajta Sammydress.com jer na tom sajtu ima i dečijih stvarčica, par puta sam ih već naručivala do sada i kako sam zadovoljna kvalitetom nastavila sam i dalje da poručujem garderobu za mog bebca. Žao mi je samo što nema malo više izbora za dečake ali nije li tako uvek i svuda? :). Ovaj put poručila sam dosta stvarčica a za danas vam predstvaljam jedan kompletić i jednu majičicu.



Ovom šarenom kompletu nisam mogla da odolim, svideo mi se na prvi pogled, odmah me je asocirao na leto i lepo vreme koje ne mogu da dočekam. Kompletić je pamučan, vrlo lagan i prijatan, i ono što je bitno ne pušta boju pri pranju iako sam na trenutak pomislila da možda hoće.


 Cena kompletića sada je snižena i možete ga poručiti ovde za samo $6.91.


Sledeća na redu je ova slatka dinosaurus majica žute boje, takođe vrlo vesela prava letnja. Materijal je takođe pamuk, onaj divni mekani koji inače obožavam.


Ove majice trenutno više nema na stanju ali se svakako nadam da će je biti opet, cena po kojoj sam je ja poručila je $6.58, više o majici možete pogledati ovde. Za sve ostale informacije i porudzbine tu je sajt Sammydress.com.

Kako se vama dopadaju ove dečije stvarčice?

Нема коментара:

Постави коментар