"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 10. март 2017.

Dresslily wish list # 2

Dresslily.com

Danas vam predstavljam svoju novu listu želja sa sajta Dresslily, ovaj sajt mnogo volim i uvek pronađem za sebe mnogo toga što mi se dopada.


Stylish Solid Color and Rhinestones Design Women's Sandals
Prvo što sam uočila jesu ove divne sandalice, prosto su mi neodoljive i vrlo je verovatno da ću ih naručiti ovaj put.

Stylish Women's Printed Asymmetric Cami Dress
Jedna prava letnja lepršava haljina mora da se nađe na mojoj listi želja za predstojeću sezonu.

Dark Colour Metal Zip Crossbody Bag


Kao i svaki put rešila sam da obradujem muža nečim, a ova torbica je trenutno idealan poklon jer je u potrazi za jednom.

3Pcs Sea Antislip Toilet U Shape Rug Lid Cover Carpet Set
 U susret letu rešila sam da dekorišem i kupatilo, ovaj set je stvoren za to.

Colored Tassel See-Through Crochet Tunic Top
Ovako nešto mi treba definitivno za preko kupaćeg kostima, iako o moru mogu samo da maštam nadam se da ćemo posećivati neke bazene ove godine :).

Kako vam se dopada moj izbor ovaj put?



Нема коментара:

Постави коментар