"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 27. фебруар 2017.

Dresslily - Classic Color Block PU Leather Spliced Rib Hem Stand Collar Long Sleeves Men's Slimming Jacket

Classic Color Block PU Leather Spliced Rib Hem Stand Collar Long Sleeves Men's Slimming Jacket


Nakon što sam mužu poručila majicu o kojoj sam vam pisla predhodni put, rešila sam da ga obradujem i jednom dux jaknicom za prelazni period, a ova mi je odmah zapala za oko. Inače volim ovakve modele, a i kombinacije boja. Pošto muž i ja uglavnom imamo isti ukus nikad ne pogrešim u izboru kada mu ja naručujem ili kupujem garderobu, ovaj put bio je i više nego oduševljen.





Kroj je jako lep, ide i na farmerke i na trenerku jednako dobro, može da se kombinuje na više načina. Materijal je mešan, crni deo gore je kao neki skaj a ostalo je pamuk. Veličinu sam opet uzela za broj veću nego što moj muž nosi i taman mu je kao što vidite. Jedino što pre slikanja nisam uspela da operem dux  i malo ispeglam ali ne zamerite.


Cena ove dux jakne je sada na sniženju i iznosi svega $19.84, možete je poručiti ovde.  Za celokupnu ponudu posetite ovaj divni sajt Dresslily.com.

Kako vam se dopada ovaj odevni predmet? 

Нема коментара:

Постави коментар