"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 21. октобар 2016.

Zaful.com - wish list # 2

Rabbit Fur Collar Fleece Coat
Na moje veliko zadovoljstvo ponovo sam dobila priliku da napravim svoju listu žeja za sajt Zaful.com i samim tim ponovo poručim nešto lepo za sebe. Ovaj put moj izbor pao je na jesenje i zimske stvari, pa sam pretežno gledala jaknice i dzempere, mada sam i tu imala baš težak izbor a prvo što me je privuklo je ova prelepa jaknica sa slike gore.

Wool Blend Back Slit Walker Peacoat
Sledeća stvar koja me je privukla jeste ovaj kaputić nežne boje, baš je onako elegantan i lep, nemam sličan pa možda se odličim i baš za njega prilikom porudžbine.

Side Furcal Collarless Cardigan
Ovaj prelepi kardigan takođe je pokupio sve moje simpatije, boja i kroj, idealno za jesenje kišne dane koji su pred nama.


Turtleneck Longline Sweater



Ova tunika/dzemper mi se takodje jako dopada, jako je lepa boja i slaže se uz onaj kaputić koji merkam :).

PU Leather Solid Color Rivet Tote Bag

Plaid Pattern PU Leather Metal Tote Bag

Izabrala sam i ove dve torbe, nisam mogla da se odlučim koja mi je lepša trenutno.

Faux Fur Platform Short Boots
Ove preslatke čizmice su mi se učinile jako slatke, praktične, udobne i pre svega tople što je meni uvek na prvom mestu kada je reč o zimskoj obući.

Za više informacija i porudzbine tu je sajt http://www.zaful.com/. Inače je za porudžbine preko 30 dolara FREE shipping.

Kako vam se dopada moj izbor ovaj put i kako se vama čini roba sa ovog sajta?

2 коментара: