"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 11. септембар 2016.

Hedera Vita - Gel za tuširanje i mlečna kupka


Već duže vreme na moju veliku sreću sarađujem sa kompanijom Hedera.vita.natural.cosmetics i sad već mogu reći da sam isprobala dobar deo asortimana i oni koji me prate znaju da sam oduševljena njihovim proizvodima i da mi izuzetno prijaju pa se tako radujem i svakom novitetu kao i svakom proizvodu koji dobijem priliku da isprobam, neki me toliko oduševe da nastavim da ih kupujem iznova i iznova. Poslednje što sa dobila u paketiću između ostalog su i ova dva proizvoda o kojma vam danas pišem svoje utiske.



Mlečna kupka kozije mleko za svakodnevnu negu izrazito suve kože odraslih osoba i dece. Kremasta formula sa blagim površinsko aktivnim supstancama, koje ne iritiraju, sprečava isušivanje kože, čak i nakon čestog kupanja. Koži pruža primjetan osećaj glatkoće i nežnosti. Smanjuje perutanje i svrab. Nežno čisti suvu, osetljivu i iritiranu kožu. Ne sadrži parabene, parafinska i silikonska ulja. Bez dodatka alkohola i boja.  pH vrednost prilagođena koži. Blago za oči. Hipoalergeno, umanjuje rizik od alergija.


Mene je ova mlečna kupka oduševila posle prvog korišćenja, imala sam utisak kao da su je pravili baš za mene, po tipu i potrebama moje kože, naročito sada u trudnoći. Kupka je toliko kremasta a opet lagana, nije masna, ne lepi se za telo kao što sam ja pomislila da možda hoće pošto je malo gušće teksture i po tome me odseća na ona mleka za telo pod tušem, no ipak nije ni nalik tome, više je kao neki malo kremastiji gel za tuširanje. Mala količina se stavi na dlan ili na sunđer, utrlja se nežno po koži a zatim se ispere, nežnog je mirisa, a kožu predivno neguje i hidrira tokom celog dana. Trenutno ovaj proizvod možete poručiti ovde uz sprej za telo gratis po ceni od 375,00 RSD, pakovanje kupke je od 300ml.


Gel za tuširanje dinja sa mirisnim ekstraktom dinje omogućiće voćnu svežinu i blagotvornu negu. Obogaćen šea buterom nežno čisti kožu, a istovremeno je neguje i sprečava isušivanje. Ne sadrži parabene, mineralna niti silikonska ulja.


Ovaj gel za tuširanje me je odmah osvojio neobičnim osvežavajućim mirisom dinje, mislim da nikad nisam ranije koristila proizvod te mirisne note, zaista je pravi letnji, sva moja čula su reagovala na njega pozitivno. Lepo peni, dovoljna je mala količina da se nanese na sunđer ili čime se već kupate, ostavlja svežinu na koži, i miris i osećaj ugodnosti dugo nakon upotrebe. Ne isušuje kožu, ona je nakon tuširanja lepa i glatka.


Gel sadrži 300ml i možete ga poručiti ovde po ceni od 265,00 RSD, a takođe Hedera Vita proizvode možete kupiti u DM drogerijama i ponekim Univerexport objektima.
Za sve informacije o proizvodima tu je zvanična FB stranica Hedera vita natural cosmetics kao i sajt http://www.hederavita.com/. Takođe koristim i njihove proizvode koje proizvode za studio Angel, svima dobro poznat brend pod nazivom Angel therapy i oduševljena sam i njima.

Da li ste probali nešto od Hedera Vita proizvoda i kako se vama dopadaju?


*PR proizvodi

4 коментара: