"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 28. август 2016.

Bios Fitomedik - Bronhoasmel sirup za iskašljavanje


Pre izvesnog vremena pisala sam vam post o Reishiperna sirupu za dugovečnost kompanije Bios Fitomedika a danas vam predstavljam sirup za iskašljavanje. Ovaj sirup bio je namenjen mom bratu na testiranje jer je pušač i bivši asmatičar ali kako on nije hteo da ga pije, inače je takav tip da ne želi apsolutno ništa da konzumira kad je zdravlje u pitanju ostalo je na tome da će ga testirati muž i super mu je došao u periodu kada je sa cigareta rešio da pređe na elekrtonsku cigaretu i imao problem sa kašljem.



Bronhoasmel je biljni sirup za kasalj koji deluje kao prirodni lek za kasalj i iskasljavanje. Veoma brzo i efikasno smiruje suvi kasalj, olaksava iskasljavanje i siri disajne puteve, što je potvrđeno i u kliničkoj studiji. Bronhoasmel sirup protiv kaslja je potpuno prirodan, na bazi bagremovog meda i odabranog lekovitog bilja. Bronhoasmel je idealan sirup za iskasljavanje za decu jer deluje blago i ne izaziva neželjene reakcije.
Bronhoasmel sirup za kasalj je namenjen deci i odraslima.

Preporučuje se u sledećim stanjima:
bronhitis
astma
virusne i bakterijske respiratorne infekcije
hronična opstruktivna bolest pluća (HOB)
pušački kašalj


Oman je vekovima poznat u narodnoj medicini kao veoma efikasno sredstvo za lečenje respiratornih bolesti, zbog čega zauzima posebno mesto kad je u pitanju bronhoasmel sirup za kasalj i iskasljavanje. Brojna naučna istraživanja su potvrdila da se njegovom primenom smiruje kasalj, olakšava iskasljavanje i sprečava razvoj mikroorganizama. Koristi se za lečenje različitih respiratornih bolesti kao što su: bronhitis, astma, virusne i bakterijske respiratorne infekcije, pa čak i tuberkuloza.

Beli slez veoma efikasno smiruje suvi kasalj. Kad je u pitanju sirup za kasalj za decu i odrasle nemoguće ga je zamisliti bez ove lekovite biljke. Beli slez sadrži sluz koja oblaže sluznicu respiratornih organa i sprečava iritaciju. Odličan je borac protiv virusa i prehlada, olakšava iskašljavanje, ublažava simptome astme i jača imunitet.

Kim pored drugih lekovitih svojstava pomaže u lečenju tegoba respiratornog trakta, kao što su sklonost infekcijama, prehlada, grip, hronični bronhitis, astma, upala pluća, kašalj, sluz i katar u plućima.

Morač ima ekspektorantno i spazmolitično dejstvo, što znači da opušta spazam, grč, glatke muskulature u disajnim putevima i olakšava iskašljavanje sluzi, zbog čega pomaže kod bronhitisa, astme, hronične opstruktivne bolesti pluća, kao i kod virusnih i bakterijskih infekcija respiratornog trakta.

Etarska ulja koja sadrži Bronhoasmel sirup za kasalj i iskasljavanje se apsorbuju iz digestivnog trakta, a delimično eliminišu preko pluća. Tom prilikom stimulišu bronhijalne serozne žlezde, a inhibiraju mukozne glandularne ćelije što dovodi do razvodnjavanja guste, lepljive sluzi u disajnim putevima. Stimulacijom trepljastog epitela respiratorne sluznice se izbacuje sekret iz disajnih puteva, što olakšava protok vazduha. Aktivni principi iz Bronhoasmela deluju regenerativno na sluznicu respiratornog trakta i štite je od virusnih i bakterijskih infekcija. Pored etarskih ulja i saponini koje sadrži Bronhoasmel sirup za kasalj i iskasljavanje deluju kao ekspektoransi (olakšavaju iskašljavanje). Više sastojaka iz Bronhoasmel opušta spazam glatke muskulature i smanjuje osetljivost respiratornih organa na alergene iz vazduha, pa na taj način ublažava i smanjuje učestalost astmatičnih napada.


Kao što sam već napomenula ovaj surup je koristio moj muž baš u periodu kada je prestao da puši posle mnogo godina i prešao na elektronsku cigaretu. Samim tim prelaskom počeo je baš gadno da kašlje, i žalio se da ima osećaj da ga pluća stežu kao i cele grudi, i da ima mnogo šlajma koji ne može nikako da iskašlje i izbaci nego da ima osećaj kao da mu stoji nege u grlu zaglavljen. Onda je ovaj sirup stigao na našu adresu i on je počeo da ga koristi redovno svaki dan po uputstvu. Neću preterati kada vam napišem da je već treći dan počeo da kašlje zrelije a ne onako suvo kao, ranije ujutru pogotovo i da je već peti dan od upotrebe sirupa počeo da izbacuje šlajm u količinama koje nismo ni mogli zamisliti. Posle nedelju dana to stezanje u grudima i plućima počelo je da popušta, a nakon cele popijene bočice i kašalj i to stezanje jednostavno je sve prestao, kao rukom odnešeno. Sada i dalje koristi elektronsku cigaretu ali ne mnogo i ne često ali mu se ne pojavljuje kašalj niti šlajm. Moram rpiznati da ga je sirup dobro pročistio i da zaista radi ono na šta je namenjen, i muž i ja smo prezadovoljni i pressrećni time koliku mu je pomogla samo jedna bočica i želimo da se zahvalimo kompaniji Bios Fitomedik što nam je pružila divnu priliku i pomogla mužu da se reši velikog problema. Naravno za neke ozbiljnije dijagnoze potrebno je dugotrajnije lečenje kao i više bočica sirupa to sve zaivisi od toga za šta biste ga koristili i od samog organizma. Od srca preporuučujemo ovaj sirup svima koji imaju bli koji od navedenih problema koje kompanija garantuje da sirup leči.

Način upotrebe
Odrasli: 1 supena kašika 2 puta dnevno.
Deca: 1 kafena kašičica 2 puta dnevno.



Pakovanje sirupa je od 200 ml a cena mu je 2000,00 RSD + ptt i možete ga poručiti ovde.
Za sve informacije o proizvodima tu je zvanična FB stranica kompanije Bios-Fitomedik kao i sajt za sve detaljnije informacije o proizvodima http://www.bioscentar.rs/.

Da i ste već probali neki od ovih preparata ili možda nešto od kozmetike koju nam ova kompanija takođe nudi u svom asortimanu?
*PR proizvod

1 коментар:

  1. pozdrav svim mojim prijateljima vani, svatko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je nemoguće. Moje ime je Shira elijah i sretno sam oženjen, dvoje djece i ljupkom ženom. Mojoj obitelji se dogodilo nešto strašno, ostao sam bez posla, a supruga je napustila kuću jer se nisam mogao brinuti o sebi i potrebama. Moja obitelj. Ona i moja djeca u tom trenutku. Uspio sam devet godina, nijedna žena me neće podržati da se brinem o djeci. Pokušavam poslati testove svojoj supruzi, ali ona me blokira u komunikaciji s njom. Pokušavam razgovarati s njenom prijateljicom i obitelji, ali ipak znam da mi netko može pomoći i prijavio sam se tada na toliko prijatelja, ali oni me i dalje neće zvati, sve dok ne dolazi vjerni dan koji nikad u životu neću zaboraviti. Kad sam sreo svog starog prijatelja objasnio sam sve svoje poteškoće i on mi je pričao o sjajnoj osobi koja mu pomaže da nađe dobar posao u kompaniji Coca Cola i rekao mi je da piše, ali ja sam osoba koja nikada ne vjeruje u pravopis, ali ja odlučio probati i dr. Alaba me uputio i pokazao mi što da radim. U sedam dana ručka čarolija. Slijedite sve upute i dobro učinite ono što je tražio od mene. Dr Alaba je siguran da će sve proći kako treba i da će me supruga ponovno vidjeti nakon prekrasnog posla dr. Alabe. Nazvala me supruga na nepoznati broj i ispričala mi se i rekla mi da joj jako nedostajem i da se naša djeca i moja žena vraćaju kući. Danas vodim tvrtku Paragon u SAD-u. Preporučam vam da ako imate bilo kakvih problema pošaljete e-mail na ovaj {dralaba3000@gmail.com} ili mu WhatsApp putem njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. ALABA. i dobit ćete najbolji rezultat. Uzmite stvari zdravo za gotovo i to će vam oduzeti. Želim vam najbolje .......

    ОдговориИзбриши