"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 13. децембар 2015.

REBUL EAU DE COLOGNE SPRAY


NOVO na našem tržištu! Jedinstveni osvežavajući mirisi REBUL kolonjskih voda. Verovali ili ne ovaj brend postoji još od 1895. te godine a to po meni samo po sebi već dosta govori o kvalitetu samih proizvoda. Ja sam na testiranje dobila mirisnu notu neodoljive smokve koju inače obožavam, i dobila sam manje pakovanje mirisne note jasmina kao i par testera ostalih mirisa. Pokušaću svaku da predstavim najbolje što mogu i naravno iz mog ugla jer ukusi su različiti, zato verujem da svako može da pronađe u ovoj paleti pravi miris za sebe, mene su pogodili sa smokvom kao da me poznaju :).


Već sam vas kroz neke ranije recenzije upoznala o LECO distribuciji vrlo kvalitetnih i povoljnih proizvoda u razne namene, a kao novitet nam predstavljaju nove kolonjske vode pod nazivom Rebul.


Ja sam neko ko inače ne voli mnogo parfeme pa se uvek pri kupovini odlučim za neku toaletnu ili kolonjsku vodu, to je neka navika još od srednje škole a i više volim da imam tri različite mirisne note nego jedan parfem, a tako nekako ide cenovni rang da za jedan parfem mogu kupiti 3 i više različita mirisa. Rebul me je oduševio na prvi progled, pre svega pakovanje, jako lepo, ženstveno, moderno, nežno. Na pakovanju se nalazi cela priča o nastanku i naravno sastav proizvoda. Unutar kutije tek sledi iznenadjenje. Bočica je jako zanimljivog i neobičnog izgleda, nisam još viđala slične, vrlo je praktična i laka za upotrebu a najviše mi se dopada što preko prskalice ima mali poklopac koji se skine pre upoterbe a zatim se vrati na mesto i samim tim vaša kolonjska voda ne vetri dok stoji negde na vašoj polici.


Smokva je voće koje ja obožavam, fascinira me svojim izgledom, mirisom i ukusom, podseća me na leto, na egzotične tople krajeve. Sve to što sam sad opisala zamislite i stavite u jednu lepu bočicu i dobili ste Rebul fig kolonjsku vodu. Miris je fantastičan, nežan a ostavlja snažan utisak, zavodljiv je, slatkast. Trajnost na koži je zadovoljavajuća, može da potraje par sati ili recimo jedno veče i noć ako negde izlazite, mada je po meni on stvoren za bilo koje doba dana, našpricate se i uživate u mirisu koji vas okružuje. Nije jak, ne guši, nije mastan pa tako ne ostavlja tragove na telu, jedno lepo i pozitivno iznenađenje što se mene i mog ukusa tiče.


Pakovanje kolonjske vode je od 100 ml i košta oko 600,00 - 700,00 RSD. Postoje i manja pakovanja a za sada sam primetila da postoji 9 mirisnih nota, a među njima ima nešto i za naše jače polovine :).



Rebul JASMINE je malo jačeg i intenzivnijeg mirisa od smokve, makar kada je reč o mom ukusu i utisku. Nota ovog mirisa mi je jako elegantna, prefinjena, kada ga stavite na kožu pruža neki osećaj da se osećate kao prava dama.  Ovo je malo pakovanje od 30 ml i takva pakovanja koštaju oko 120,00 RSD i mislim da je to odličan potez da možete da isprobate više mirisa i opredelite se za vaše omiljene pa zatim kupite i veliko pakovanje.


Sastav kolonjske vode od jasmina možete videti na slici dole, mislim da bi se svideo svima koji vole malo jače mirise i koji vole da kada prođu ulicom za sobom ostave predivan cvetni trag, pa da se eventualno neko i okrene za njiima ili ih pita kao mene u liftu komšinica koji to miris koriste :).




Dobila sam još par testera mirisnih nota Green Tea, Rebul Lime i dva za naše muškarce pod nazivom Aqua i Dark spice. Zeleni čaj kao i Lime su  blage citrusne, osvežavajuće note i mislim da bi bolje išle da se koriste u letnjem periodu ako se ja pitam jer zaista daju osećaj svežine. Aqua je onako jedan lep ali blaži muški miris al zato Dark spice je nešto posebno, mom mužu se jako dopao i poželeo je da mu kupim full size pakovanje pa ću sigurno to i učiniti i staviti mu pod jelku. Miris je jak, snažan, prijatan, baš onako za odvažne prave muškarce i postojanost mu je za nijansu duža od mog smokvastog.




Nadam se da sam uspela rečima da vam dočaram ove predivne mirisne note iako je to malo teže jer se ukusi jako razlikuju kad je to u pitanju, pa sam pokušala onako uopšteno da dam neke utiske o njima. Pored nabrojanih mirisa postoji još mirisna nota lavande, mandarine i Rebul Ice.

Za sve informacije i pitanja vezana za ovaj brend ili neki drugi tu je zvanična FB stranica LECO, takođe tu je i njihov sajt na kojem ima dosta informacija o distribuciji i asortimanu proizvoda, dakle za sve što vas zanima kliknite na ovaj link http://leco.rs/ . Proizvode možete pronaći u manjim parfimerijama i ponekim apotekama.

Kako vam se čine ove kolonjske vode i koji miris bi izabrali za sebe ili svog muškarca? :).

*PR proizvodi

12 коментара:

  1. Super post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako mozes uclani se uzvraticu :)
    vannja9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam pristalica razmena linkova i reklama po blogu i to nikad nisam radila ali ajde progledaću ti kroz prste, hvala za komentar :)

      Избриши
  2. Probala nisam ali me nekako najvise privlaci nota jasmina.

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam miris jasmina, tako da je to moj izbor :D

    ОдговориИзбриши
  4. Volim miris smokve, rado ću probati. A bočice su me oduševile. :)

    ОдговориИзбриши
  5. OvAJ BREND POSTOJI OD 1895.,a ja tek cula za njih,ali bolje ikad nego nikad,a to sto postoje tako dugo sigurno govori o kvalitetu,mirisi su izgleda ocaravajuci,a bocice prelepe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tatjana postoji u Turskoj a na našem tržištu je nov i nadam se da će zaživeti jer vredi pažnje :)

      Избриши
  6. Bas si me zainteresovala, sigurno cu probati. Koristim njihove farbe za kosu, cena je i vise nego pristupacna, a kvalitet zadovoljavajuci :)

    ОдговориИзбриши
  7. Jako su lepi i postojani, ovaj od smokve mi je najlepši po mom ukusu za leto mada dopao mi se i miris zelenog čaja jako, super su za povoljnu cenu :)

    ОдговориИзбриши