"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 24. децембар 2015.

Prestige - maska za kosu


Prestige je još jedan brend koji sada već svima poznata distribucija Leco uvozi na naše tržište. Kao što ste primetili asortiman je poprilično širok i ima od svega po malo i za svakog po nešto i meni je velika čast što sam ostvarila ovako divnu saradnju sa njima jer upravo kroz nju saznajem za razne proizvode za koje nisam znala, a vrlo su kvalitetni i pristupačni i za svačiji su dzep, zar nije to san svake devojke? :). Zato se trudim da vam prenesem svoje utiske o svakom proizvodu posebno kako bi vi otprilike mogli znati da li bi vas se proizvod dopao ili ne, iako je to sve individualno jer sto ljudi, sto ćudi. Danas vam pišem o jednoj super maski za kosu koja me je sa obzirom na pristupačnu cenu oborila sa nogu.


Ja sam dobila masku za dubinsko hranjenje kose, a postoji još par vrsta maski, kao i šampona, krema za ruke, krema za depilaciju, mleko za telo, i farbe za kosu u čak 32 nijanse, sve detaljnije možete pogledati ovde.  Ove maske za kosu imaju specijalno razvijenu formulu za savršenu negu kose i kože glave, vaša kosa će biti zdravija i lepša. Aktivni sastojci uključeni u proizvodnoj liniji hrane, hidriraju i vraćaju volumen i sjaj duže vreme, često korišćenje proizvoda vraća elastičnost i snagu kosi.


Maska se nalazi u divnom šarenom pakovanju, koje prosto da sam videla negde na policama ne bih mogla da zaobiđem. Ambalaža je kvalitetna, čvrsta i na njoj su ispisane sve neophodne informacije o proizvodu. Maska je žute boje i prelepog, ne mnogo jakog mirisa, podseća me na leto i toplije krajeve, to je ono što kod mene uvek ima plus. Ova maska ima poseban kompleks keramida i minerala koji obnavljaju strukturu kose, posebno se preporučuje za suvu i osetljivu kosu, iako moja nije takva ova maska mi izuzetno odgovara i moju kosu čini lepšom i sjajnijom i lakšom za oblikovanje.


Primenjuje se tako što se nakon šamponiranja nanese na vlažnu kosu i nakon 2-3 minuta dobro ispere, ja je mažem od sredine kose ka krajevima, a u njih je dobro umasiram.


Maska sadrži 250 ml i košta 250,00 RSD, proizvodi se mogu naći u manjim parfimerijama i ponekim apotekama, ja se iskreno nadam da ćemo uskoro moći na više mesta i lakše da ih nađemo, jer su sjajni, povoljni, kvalitetni, još me nijedan proizvod nije razočarao.

Za sve informacije i pitanja vezana za ovaj brend ili neki drugi tu je zvanična FB stranica LECO, i njihov sajt na kojem ima dosta informacija o distribuciji i asortimanu proizvoda, dakle za sve što vas zanima kliknite na ovaj link http://leco.rs/. Takođe pročitajte post o Rebul  kolonjskoj vodi koja je novitet na tržištu.

Da li ste probali nešto iz bogatog Leco asortimana i koji su vaši favoriti? :)

*PR proizvod

14 коментара:

  1. Ovo mi deluje super, a kako sambukvalno opsednuta proizvodima za kosu, ovo cu sigurno probati..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da bi se i tebi dopala kao i meni, obavezno probaj ako naiđeš na nju :)

      Избриши
  2. Interesantno i lepo pokovanje,a tek ova maska,mora da je super.

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. I ja isto, znamo se <3. Al onda kada te i maska oduševi pa i cena, pun pogodak :)

      Избриши
  4. Definitivno je to Medusa lak, odusevljena sam njime, mada jos uvek lovim one kolonjske vode :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Prvi put cujem za ovaj brend. Lepo je kad manje poznati brendovi saradjuju sa blogerima, pa saznamo za nesto novo. :)
    Mene ce zanimati i tvoji utisci kasnije, kada lepo istestiras proizvod.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se da je lepo jer sam ja prva oduševljena ovom saradnjom i asortimanom proizvoda, a masku sam potrošila kad je recenzija napisana,stigla je još u prvoj turi, jedino da probam i neku drugu, nadam se da hoću :)

      Избриши
  6. Zvuci mi jako dobro, ne secam se da li sam isprobala nesto iz njihovog asortimana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema ih po velikim trgovinama nažalost ali se nadam uskoro i tome i nekoj online kupovini jer proizvodi su super a asortiman jako širok :)

      Избриши