"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 1. октобар 2015.

Ebelin - profesionalno jastuče za nanošenje šminke


Verujem da ne postoji devojka koja nije čula za ovaj proizvod , koja ga nije isprobala ili makar to poželela. Ja sam ga dugo tražila baš kao i masažer o kojem sam vam pisala ovde, ali kad god bih ja otišla u kupovinu mesto na kojima ova dva proizvoda stoje bilo je uvek prazno, no najzad sam se i ja dokopala svog primerka, bio je u avgustovskom DM paketiću.


Kako sam ga prvi put videla na nekom od blogova poželela sam da ga probam, jer ja sam neko ko nije navikao da koristi četkice nego sve maže prstima što često nije ni higijenski, i često se desi da zaboravim da sam nešto namazala i ja to lepo obrišem o trenerku i večito budem flekava, a u ovom proizvodu sam videla rešenje za to. Privukao me je oblikom, bojom i svrhom i znala sam da bih ga rado koristila i njime zamenila svoje prstiće kada je mazanje pudera u pitanju i bila sam u pravu. Ovo jastuče je upravo ono što sam zamišljala i očekivala, jako je lako za upotrebu i besprekorno radi svoj posao.


Iako sam prvi put rukovala sa ovakvim tipom proizvoda već iz prvog puta sam uspela jako lako i ravnomerno da namažem svoj puder i čini mi se da nikad lakše i brže to nisam uspela, nakon toga sam samo oprala jastuče i ostavila ga da se suši. Lako, brzo, praktično za odlične rezultate. Kada koristim ovo jastuče nemam više onaj strah da će mi puder ili tonirana krema ostati neravnomerno namazani ili da ću imati crtice koje znaju da se pojave na prelazu brade ka vratu. Jastuče je izuzetno nežno prema koži lica ali je ipak čvrstog i kvalitetnog matrijala, mislim da može da potraje prilično dugo uz pravilno rukovanje.



Ja sam prezadovoljna ovim sunđerom i planiram da kupim još jedan kao i masažer, da imam u rezervi za svaki slučaj, znatno mi je olakšao rutinu nanošenja pudera i toniranih krema. Ovo jastuče možete kupiti u svim dm drogerijama po ceni od nekih 350,00 ako sam dobro upućena. 


Za sve dodatne informacije posetite sajt http://www.dm-drogeriemarkt.rs/rs_homepage/.

Da li ste vi isprobali ovo pink jastuče i kako se vama pokazalo? :).

*PR proizvod


19 коментара:

  1. Imam svoj pinky beauty blendar samo je moj iz Bipe :D Obožavam s njim nanositi tekući puder, pogotovo na dijelove oko nosa gdje je to malo teže napraviti s kistom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš baš da mi je uživanje sa ovim mazati puder, ovo mi je prvi put da se sretnem sa sunđerom za tu namenu a sa četkicama nisam navikla :).

      Избриши
  2. Jako dobra i korisna stvar, slike su ti super , moram d nabavim i ja ovaj sundjer.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ga obozavala i prvo koje sam kupila je bilo sjajno..Ali kad sam drugi kupila, uzasan je bio, kao gumen, nista nisam mogla da uradim sa njim..Ne znam da li je meni zapao neki los, ali moracu opet da mu dam sansu posle ove tvoje recenzije..:)Odlican post, kao i uvek..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće da si naletela na neku seriju lošiju, ne razumem se mnogo u to ali znam sigurno da postoje i takve stvari jer ja sam trgovac po struci . Pokušaj još jednom daj mu šansu, meni olakšava posao i uživam dok stavljam puder ili tonirane kremice dok sam ranije to radila mrzovoljno jer bih se uvek umazala :). Hvala za pohvale <3

      Избриши
  4. Ja imam slican, samo iz oriflame-a, nije bas jajast vec je vise u obliku osmice i ljubicast je, sto, naravno, nije relevantno za ovako nesto, aj ajde da i to kazem :-) Prosto sam se preporodila otkako sam to cudo kupila, da mi je neko pricao, ne bih mu verovala. Inace sam ga kupila jer sam citala po blogovima o ovom ebelinovom, a posto je naravno, bila zestoka potraznja, ja se odlucila za oriflame i mogu ti reci da je i on odlican.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem ti da je dobar, meni je ovaj savršen pa ga neću menjati, ja nekako gledam na te stvari kad su istog oblika namene da su u principu i slični samo rezlika u brendu :)

      Избриши
  5. Kupila sam Ebelin sundjercic pre par meseci jer su ga svi hvalili, ali taj novi koji se pojavio tada a i sada je aktuelan nije kao stari. Ovaj je tvrd, cudan i jednostavno ne radi posao. Ne dopada mi se.
    Kupila sam Oriflame sundjer koji je sjajn i po efektu cini mi se da je slican orginal beauty blenderu.

    Inace, probaj da naneses na lice puder bb kremu, sta god..i onda sundjerom utapkas u lice. Naravno ppkvasis ga pre upotrebe. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj je mekan i divan , mora da je bila neka serija lošija pa su je povukli ko zna svašta može da se desi, ovaj je kao svila i prosto klizi po licu :). Hvala za ovaj savet već mi je neko šapnuo tu tajnicu hehehe :*

      Избриши
  6. Imam nekoliko ovih čuda, imam neke s Ebay-a, Ebelin i Oriflame, svi su mi poprilično dobri i jedino uz pomoć njih mogu nanijeti korejske bb kreme, tu mi kistovi ne pomažu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je olakšao muke verujem tek vama koji se bolje razumete nego ja i više šminkate, odličan je zaista :)

      Избриши
  7. Ja ga nemam jos uvek, ali volela bih da ga nabavim. :) Odlican post i fotke, naravno. :)

    ОдговориИзбриши
  8. ja ne mogu da ga nadjeeem nigdee a vidi kako je lep :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te kako se osećaš tako sam i ja, baš sam ga dugo tražila, ako naletim na neki uzimam ti <3

      Избриши
  9. Kako ja nisam imala dodira sa ovim jastučetom, nikad mi nije privlačilo pažnju, ide jedno glupo pitanje. Koliko će mi pudera potrošiti ovo jastuče jer je sundjer, mislim koliko će ono samo upiti pudera?
    Još jedna zanimljivost je da u mom obližnjem gradu u DM-u sam nedavno videla nekoliko jastučića, izgleda da mi nemamo pojma čemu služe, pošto se svi žale da se u drugim gradovima rasprodaju, samo kod nas koliko hoćeš :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaha blesava ženo nasmeja me slatko , moguće da kod vas još nije popularan možda malo kasnite dok sam ga ja tražila mesecima sigurno :). Ne upije uopšte puder kolko sam ja skontala jedva ostane mao trega na površini i to se vrlo lako i lepo opere, nisam primetila da mažem išta više pudera nego sa prstima :).

      Избриши