"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 14. август 2015.

Magazin Život i Zdravlje - novi broj


Dragii moji danas vam predstavljam sa malim zakašnjenjem novi broj magazina Život i zdravlje koji svaki mesec ili po izlasku stiže na moju adresu. Ovaj broj je posvećen jednoj ozbiljnoj temi a to je dijabetes i obiluje mnoštvom saveta i informacija vezanih za ovu dijagnozu.


Za početak je tu odličan članak kao uvodna reč za sve one koji ne znaju ništa o ovom problemu a trebalo bi, pa su napisane osnovne stvari koje bi trebalo svako od nas da zna o dijabetesu onako uopšteno.


Zatim je tu super koristan tekst da na vreme saznate da li baš vi možda imate predijabetes i kao to da otkrijete.


Večito popularna i aktuelna tema o gojaznosti, ali ovaj put se govori o tome kako je gojaznost često povezana upravo sa dijabetesom.


Dijabetes i vežbanje, saveti kako da ostvarite najbolje rezultate na ovom polju.


Tekst koji vam otkriva 9 načina na koji da sprečite dijabetes ili mu preokrenete tok.


                             Malo dobrih vesti za obolele od dijabetesa tipa 1.


   Da li kafa smanjuje rizik od dijabetesa? Saznaćete ako kupite novi broj magazina.


           Upoznajte svoje telo, neke činjenice o pankreasu koje možda niste znali.


Naredni članak govori o tome kako da preokrenete svoj dijabetes po planu od samo 6 koraka promene životnog stila.


          Moć volje - kako se boriti sa bolesti uz pomoć stres menadžmenta !


Veoma koristan text o tome kako pripremiti decu za zdrav život, i kako im pomoći da ne obole od dijabetesa.


                             Malo saveta o zdravoj ishrani, med i sirupi :).


                             Sve što treba da znate o veštačkim zaslađivačima.


                  Napravite sami savršene prirodne maske za lepu kožu.


Tekst koji vam otkriva 5 ukusnih namirnica koje pomažu da smanjite rizik od dijabetesa.

Toliko o ovom broju i prelistavanju istog, kao i svako predhodno i ovo izdanje magazina obiluje mnoštvom saveta i informacija o najvećem blagu koje jedan čovek može da poseduje a to je zdravlje, zato čuvajte ga i brinite o sebi .

Sve informacije o ovom magazinu možete pronaći na sajtu Život i Zdravlje - časopis, a o predhodnim brojevima možete čitati na mom blogu u odeljku namenjenom specijalno za njega.

Ja sam dosta naučila čitajući ove časopise, svaki broj posebno pa vam preporučujem da nabavite svoj primerak :).

7 коментара:

  1. ja još ne kupih ni jedan primerak...uvek kazem ...hocu i nikad da odvojim novac...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem ti mada ja znam da bih ovo sigurno kupovala da ne dobijam ipak izlazi baš retko a zlata je vredan, to je ono što traje, što se čuva, poput knjiga :).

      Избриши
  2. Ja magazine skroz slabo kupujem, ranije sam redovno i ovaj i Joy...Nekako imam utisak da sve mogu da procitam i na internetu, a i nemam vise tu naviku...Mnogo ranije dok je jos Huper izlazio secam se da nijedan jedini broj nisam propustala...Jednom prilikom sam osvojila godisnju pretplatu na Joy i bas je bilo lepo dok mi je stizao na kucnu adresu. :) Medjutim, nekako sam se zasitila...

    ОдговориИзбриши
  3. Ups, ispravka...Ja sam kupovala Lepotu i zdravlje, vidim da je ovo nesto drugo...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da malo si pomešala, skroz je drugačije i ceo broj je posvećen samo zdravlju, svaki broj ima novu temu koju široko obuhvata tekstovima i u svakom broju ima po jedan mali kutak o prirodnoj kozmetici kako napraviti nešto u kućnoj radinosti :). Inače ja sam kao klinka skupljala bravo časpoise i ako se sećaš My love story, i huper sam obožavala :). Od kad sam ušsla u neke starije godine batalila sam ih sve jer žuta štampa me ne zanima a ostali su se mahom pretvorili u iste samo reklame i slike , pa sam prešla na knjige da kupujem kad mogu :). Ovaj časopis je poseban i on je više kao neki priručnik koji je po meni must have u kući nego što je časopis :).

      Избриши
  4. Do pojave interneta dosta novca sam trošila na kupovinu različitih časopisa, a sada sam tehnološki manijak pa to sve čitam u elektronskoj formi. Iskreno nisam se do sada susretala sa ovim časopisom jer inače smo kao nacija čudni. Tek kada imamo problem interesujemo se o njema. U svakom slučaju mi deluje kao odlična ideja da ceo broj bude posvećen jednoj temi, jer je tu detaljno opisano sve što bi moglo i trebalo da nas zanima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada koncept magzina kao i meni, ja sam njime oduševljena kakao temama koje detaljno obrađuju tako i kvalitetom časopisa :)

      Избриши