"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 8. мај 2015.

Upoznavanje sa proizvodima NS kozmetike


Danas mi je na moje veliko oduševljenje stigao paket pun predivnih prirodnih proizvoda Novosadske firme NS kozmetika pa sam rešila da napravim ovaj post kao mali uvod u proizvode koje sam dobila i koje ću testrati narednih meseci, i uopšte da se svi pobliže upoznamo sa ovim brendom, ja sam nedavno prvi put čula za njih pa verujem da postoje još mnogi od vas koji nisu čuli uopšte.
"NS kozmetika se prvenstveno bavi promocijom kvalitetnih, pristupačnih i prirodnih kozmetičkih preparata domaće izrade."


"Pažljivo odabrana paleta proizvoda za negu, čišćenje i zaštitu svih tipova kože i kose je pred Vama, nastala kao rezultat praćenja savremenih trendova u kozmetologiji i fitofarmaciji. Izabrane su najbolje kombinacije aktivnih supstanci za delotvoran učinak kao i najbolje recepture iz narodne medicine i prakse koje možete napraviti u kućnim uslovima. Kada se koriste kozmetički proizvodi, osim očekivanih efekata na kožu i kosu, u cilju prevencije neželjenih procesa, od izuzetnog značaja je sastav, laka upotreba, kao i minimalna količina stabilizirajućih supstanci (emulgatora, boja, konzervanasa) i parfema u kozmetici - što je postignuto u ovim proizvodima."  (izvor).


U mom paketiću danas stiglo je 10 proizvoda pa ću vam ih nabrojati da znate koje vas sve to recenzije čekaju: Losion za čišćenje lica sa allantoinom, mleko za sunčanje zaštitnog faktora 20, gel za noge kesten plus, krema za telo kokos (ovom se posebno radujem), maska za suvu kosu sa medom, dnevna hidrantna krema sa arganovim uljem i koenzimom Q10, maska za farbanu i oštećenu kosu, krema za ruke sa pantenolom (ovome se muž jako raduje), pasta protiv znojenja nogu, i krema za pete sa ureom i koenzimom Q10. Kao što vididte dobila sam baš svega i već danas počinjem sa mackanjem jer ovi preparati nemaju dug rok trajanja od otvaranja i moraju se čuvati na tamnom mestu na temperaturi do 25 stepeni, pa će neke druge stvari sačekati svoj red za testiranje :).


Celokupan asortiman proizvoda izgleda ovako:

Lice:
Vitaminska krema 50ml
Hidratantna krema 50ml
Antirid krema 15ml
Losion za čišćenje lica 100ml
Superhidratantna krema 50ml
Super hyaluron antirid krema 15ml
Krema sa kolagenom, 50ml
Mleko za skidanje šminke, 100ml
Balzam za negu usana, 10g
Neutral krema (rozacea, ekcemi), 50ml

Telo:
Anticelulit emulzija, 200ml
Mleko za sunčanje SPF30, 100ml
Krema za telo sa kokosom, 200ml
Krema za telo shea butter, 200ml
Antireumatski melem, 200ml
Soda bikarbona, farmaceutska 1000g
IntimOk gel, 200ml

Nega ruku i nogu:
Krema za ruke sa pantenolom, 200ml
Gel za negu nogu Kesten plus, 200ml
Pasta protiv znojenja nogu 10g
Krema za pete sa ureom, 50ml
Foot deo pasta sa mentolom, 10g
Masna krema za nokte sa keratinom, 10g

Kosa:
Maska za suvu kosu 200ml
Maska za ostecenu i farbanu kosu 200ml
Maska za masnu i tanku kosu 200ml

Za sve informacije tu je FB stranica na kojoj možete pronaći ijako kvalitetne tekstove o nezi kože i kose NS kozmetika a tu je i ajt za detalje o svakom proizvodu posebno http://nskozmetika.webstarts.com/proizvodi.html.

Nadam se da sam uspela da vas zainteresujem za ovu kozmetiku, ja sam jako uzbuđena što ću isprobati ove divne proizvode i naravno o svakom očekujte detaljne recenzije kako ste od mene i navikli već :)

10 коментара:

  1. mene su vec zainteresovali sledeci proizvodl antireumatski melem,krema sa kolagenom, hyjaluron antirid

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da to pročitam, možete im se u svakom trenutku obratiti na FB stranici, proizvodi su vrlo kvalitetni, prirodni i pristupačni :)

      Избриши
  2. Ovo deluje zanimljivo..:) Jedva cekam da vidim sta si dobila, i kakvi su tvoji utisci..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nabrojala sam šta sam sve dobila mora da ti je promaklo, a utiske jedva čekam i ja pa da ih delim sa vama, počinjem već danas mackanje :*

      Избриши
  3. Uvek se obradujem širenju ponude prirodne kozmetike! Čekam utiske! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je drago, i ja se obradujem kad naletim na ovakvu firmu pa još sve moji Novosađani, baš se radujem, utisci čim budu prenosim detaljno :)

      Избриши
  4. Imaju stvarno bogat asortiman :) Veselim se recenzijama :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da zaista ima za svakog ponešto, zanimljivo je da to sve prave dve farmaceutkinje i to dva, tri dana pre naručivanja specijalno za tu osobu i onda proizvodi imaju rok trajanja od 3 do 6 meseci sve zavisi :)

      Избриши
  5. Asortiman im je bogat,do skoro nisam cula za njih pa jedva cekam utiske.

    ОдговориИзбриши