"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 3. април 2015.

Handmade Green Cosmetics - BUTER za telo kokos & kakao


Mnogo sam čitala po blogovima o buterima za telo u zadnje vreme ali nisam imala prilike da neki i isprobam, međutim na moju veliku radost kompanija Handmade Green Cosmetics mi je poslala jedan na testiranje. Izabrala sam naravno kokos & kakao, svi koji me znaju mogli su i da predpostave moj izbor. Bila sam jako uzbuđena i radoznala da ga isprobam ali sam već uveliko testirala neko mleko za telo pa je morao malo da sačeka, ali je moje nestrpljenje samo raslo jer me je sam pogled na kutijicu prosto obarao i mamio.


Buter dolazi u preslatkom zapečaćenom  pakovanju sa mašnicom i deklaracijom proizvoda, za to sve pohvale. Kroz kutijicu možete komotno osetiti miris ne morate je ni otvarati. Kada je ipak otvorite unutra se nalazi buter za telo u dosta čvrstom stanju, sličnom sapunu rekla bih, baš mi je bilo čudno i nisam baš bila sigurna kako se upotrebljava i kako ću ga mazati na telo. Pri otvaranju kutije opio me je miris kokosa koji se brzo proširio po celoj prostoriji i odveo me mislima na neku plažu. Oblik butera me podseća na ružu, kremasto bele boje je i dosta je masne teksture, pa sam odmah pomislila kako će biti savršen za moju jako suvu kožu.


*Kakao buter koji je jedan od glavnih sastojaka ovog proizvoda svojim jedinstvenim mirisom stvara osećaj ugodnosti, može se koristiti za sve tipove kože, posebno se preporučuje za suvu kožu. Blagotvorno deluje na kožu, svakodnevnim nanošenjem tokom trudnoće sprečava pojavu strija, a savršen je i za negu grube kože peta i laktova, koja redovnom primenom postaje meka i privlačna. Sadrži pčelinji vosak, jojobino ulje, obogaćen je vitaminom E, dostupan u obliku cveta, 57 g. Mleka i losioni za telo sadrže veliki procenat vode, buteri za telo su mešavina biljnih ulja, biljnih butera i etarskih ulja, ne sadže vodu, dakle oni su zapravo koncentrat, koji je potrebno naneti u znatno manjoj količini, a koža je meka, glatka i nahranjena.* (izvor).


Kada sam trebala prvi put da namažem ovaj buter za telo nisam bila sigurna kako ću uspeti jer se prvi put susrećem sa ovakvim proizvodom, no vrlo brlo sam ušla u štos. Jednostavno sam uzela buter u ruku i mazala ga po telu, nakon tuširanja dakle na čistu kožu, naročito na suve i ugrožene delove. Na moje iznenađenje on se jako lepo i lako razmazivao i ja sam baš bila zapanjena. Na prvo mazanje delovalo mi je kao da će mi ostaviti masne tragove na telu ali sam se prevarila, nije ih bilo. Koža tela je toliko brzo upila buter da je to bilo još jedno iznenađenje za mene, pitala sam se gde je upravo nestao masni sloj koji sam nanela na kožu :). Ono što me je posebno oduševilo i obradovalo je miris koji je predivan, intenzivan ali ne jak nego onako nežan i lagan stvoren za leto rekla bih pa ću morati jedan primerak još nabaviti za ovo predstojeće. Miris se jako dugo zadržava na koži i osete ga svi oko vas, čak zamiriše i celu prostoriju. Kada mažete ovaj buter budite sigurni da vam parfem uopšte nije potreban, uvek ćete mirisati lepo i sveže. Mešavina kokosa i kakao butera je jedinstveni spoj za sve ljubitelje egzotičnih letnjih, slatkastih mirisa, rekla bih i onih prefinjenih :).


Sadržaj je od 57g, cena 499,00 dinara i možete ga poručiti na ovom linku http://www.mygreenway.rs/mgw_kupovina/2/. Takođe u ponudi imaju butere i drugih mirisnih nota i sastava, kao i ulja za telo, pilinge i još dosta toga.


"MyGreenWay prirodna kozmetika nastala je iz želje da napravimo proizvode koji prijaju koži, regenerišu je, blagotvorno deluju i hrane, a nemaju nikakvo štetno dejstvo.Naši proizvodi su bezbedni za Vas, Vašu porodicu i okolinu. Ako želite da osvežite svoju kožu i pokažete da je prirodna lepota skrivena u Vama, pozivamo Vas da probate našu kozmetiku. Uz pomoć 1/3 prirode, 1/3 nauke i 1/3 kreativnosti nastale su naše tri linije proizvoda.
1. Tretmani za telo
2. Tretmani za čisćenje
3. Tretmani za relaksaciju
Sastojci koji se koriste za proizvodnju naših proizvoda ne smeju biti misterija. Kompletan i jasan spisak sastojaka nalazi se na svim proizvodima i na taj način Vam olakšava i omogućava da budete potpuno infomisani, posebno ako imate neku vrstu alergije, osetljivosti i sl. Svi naši proizvodi napravljeni su po originalnoj recepturi, koja je nastala kao rezultat višegodišnjeg istraživanja." (izvor)


Na blogu je u toku i nagradna igra u kojoj možete osvojiti ovaj predivni buter za telo sa slike gore, pa ne gubite vreme i klik na link za prijave Proleće je stiglo-nagradna igra.

Za sve informacije tu je FB stanica Handmade Green Cosmetics i njihov sajt na kojem se proizvodi mogu i poručiti http://www.mygreenway.rs/.

Kako vam se čini ovaj buter za telo i imate li iskustva sa nekim od njih? Hvala na pažnji i hvala što komentarišete, puno mi znači :).

*PR proizvod



12 коментара:

  1. Divno si to predstavila,a onaj deo o mirisu koji podseca na neku plazu me naterao da i ja pozelim nesto slicno,

    ОдговориИзбриши
  2. Jako primamljiv proizvod, naročito za nas sa suvom kožom. :) A što se mirisa tiče, obožavam ovakve note naročito kada dugo traju. Mislim da ću obavezno probati. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za nas sa suvom kožom idealno, moja je suvlja ove zime bila nego ikad. Obavezno mi javi utiske kada probaš :)

      Избриши
  3. Miris kokosa obozavam, sigurno bih obozavala i ovaj buter. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Koristila sam jednom prilikom takav kruti maslac za tijelo i bilo mi je jako neobično u početku, no onda se čovjek navikne :D Kombinacija kokosa i kakaa kod ovog mi se čini neodoljiva :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je baš bilo neobično kao da mažem sapun a ne ispiram, al brzo se navikneš na dobro, a miris draga moja to je neopisivo, zaista ti ne treba parfem posle mackanja sa ovim, ostavlja trag i baš traje dugo :)

      Избриши
  5. Nisam nikada probala ovakve losione, deluje primamljivo.
    koliko otprilike traje tih 57g, da li je npr. Kao losion od 200 ml u normalnom pakovanju, manje, vise? :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rekla bih da je tako nekako, možda meni malo manje zbog izrazito suve kože ove zime ali moram reći da je trajao dosta dugo, jako je mastan i lako se maže lepo razmazuje i meni odmah ali odmah upija, ko ima drugačiju kožu verujem da bi mu trajalo i duže nego meni :)

      Избриши
  6. Ovo izgleda divno, bas bih volela da ga probam :) Ne znam kako bih uspela da rukujem sa njim, ali snasla bih se brzo sigurno :D Bas mi se svidja :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam i ja mislila, da će mi ispadati, klizati, ali nije lepo zgrbiš mažeš i uživaš :)

      Избриши