"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 25. март 2015.

Purple Rain cosmetics - Helixina krema


Prvi post o piling maski za lice Novosadske firme Purple Rain cosmetics prošao je zaista dobro. Mnogo vas se interesovalo i raspitivalo za proizvod i samim tim se nadam da je moja recenzija bila uspešna i da sam uspela da vam rečima dočaram sva njegava dejstva i moći, jer mene je oborio sa nogu totalno. Ako ste propustili taj text možete ga pročitati ovde. Danas ću vam pisati o kremi koju sam koristila u kombinaciji sa piling maskom, sa tim što sam kremu mazala svaki dan a ne samo nakon upotrebe pilinga. U pitanju je Helixina krema sa sluzi puža. Dobro ste pročitali dragi moji i možda će vam pomisao na takvu kremu stvoriti odbojnost na prvu loptu baš kao i meni, ali ako joj pružite šansu i isprobate je niste ni svesni šta je sve u mogućnosti da učini za vašu kožu.
      

*Svi proizvodi kozmetičke linije Purple Rain cosmetics se izrađuju ručno, koristeći prirodne nekomercijalne ekstrakte, samostalno dobijene i upotrebljavajući za te svrhe samo organski gajeno bilje. S obzirom da se svi proizvodi izrađuju ručno, pružaju jedinstvenu mogućnost personalizovane formulacije za svakog pojedinca, uslišavajući lične potrebe, zahteve i želje.(izvor). *


Krema dolazi u predivnoj kartonskoj kutiji, koja je totalno drugačija i zanimljivija od bilo koje do sada. Na slici gore možete videti postupak otvaranja, na kraju se kutija pretvori kao u neki cvet a unutrašnjost je predivne ljubičaste boje, baš poput nekih latica. Kutija je zapečaćena pre otvaranja i na njoj se nalaze svi neophodni detalji i informacije o kremi što mi se posebno dopalo. A unutar kartonske kutije opet predivna kvalitetna staklena ambalaža, potpuno ista kao kod piling maske. Sve pohvale za kompaniju i estetika i kvalitet na nivou :).


Jedinstveni sastav i izvanredna svojstva sluzi puža su prepoznati po prvi put u zemlji Inka. Sluz puža je izuzetno bogata kolagenom, alantoinom, vitaminima A, C, i E, glikolnom kiselinom i prirodnim antibioticima. Krema za lice sa proteinima puža (Helix aspersa) i ekstraktom gaveza (Symphytum officinale) usporava proces starenja, daje koži vlažnost i ubrzano regeneriše ćelije kože, a preporučuje se kod kože sa depigmentacijom, flekama, ožiljcima i aknama. (izvor ).


Bila sam jako radoznala da probam ovu kremu jer sam čitala da su sada u svetu hit kreme na ovoj bazi i da zaista deluju jako povoljno na kožu, pogotovo na probleme koje ja imam. Najviše me je zanimao miris jer sam negde u glavi pomislila da on mora biti grozan ali sam se jako prevarila, čak je i vrlo blag i ugodan. Da mi miris nije odgovarao sigurno ne bih mogla da koristim kremu, to su neke moje stvari. Nije mi bilo svejedno kada sam prvi put nanosila ovu kremu na lice priznajem, ali zato sam jedva dočekala da to ponovo uradim jer je krema dala mom licu nešto neverovatno, poput magije. Kako sam je mazala svaki dan tako sam primećivala pre svega da mi smanjuje crvenilo koje imam ne nekim delovima lica kao i neke sitne ožiljke od hormonalnih akni sa kojima se dugo borim. Najveće oduševljenje je bilo to kada sam primetila da mi je za malo više od pola meseca ujednačila ten i to vrlo primetno, jer sada i bez omiljene CC ili BB kreme moje lice deluje lepo, sveže i ujednačene boje, i da mi je lice hidrirano ceo dan i ne zahteva dodatnu negu.


Krema je bele boje, nežne teksture, nije ni gusta ni retka, jako se lepo i lako nanosi i jako prija kada malo duže masirate kožu lica sa njom, meni makar, osećam kako mi cirkulacija proradi u trenutku. Na licu je prijatna, nije teška, nemate osećaj maske a miris je skoro neprimetan, malo jači u početku ali kasnije skoro i da isčezne. Iako mi je u početku bila toliko odbojna i sama ideja da ja mažem na svoje lice ovakvu kremu sada sam već u panici jer sam je potrošila skoro i želim da nastavim da je koristim, a i da isprobam sve druge, jer ako je suditi po pilingu , balzamu za usne i ovoj kremi, ova kompanija je pun pogodak kada je nega kože u pitanju makar u mom slučaju. U kombinaciji sa piling maskom moje lice je preporođeno i spremno za proleće koje mi donosi nove muke i borbe sa alergijama pa verujem da će kompanija i za taj moj problem naći neko rešenje :).

*Krema je namenjena osobama sa normalnom i mešovitom kožom, kao i kožom neujednačenog i problematičnog tena, za redovnu dnevnu i noćnu negu. Krema obezbeđuje zaštitu od sunca uz zaštitni faktor SPF 30.
Ulje pšeničnih klica, tokoferil-acetat, gliceril-stearat, cetearil-alkohol, cetil-alkohol, cetearet-12, cetearet-20, cetil-palmitat, voda, natrijum-askorbat, liofilizovana sluz puža (Helix aspersa), biljni ekstrakti, glicerol, propilen-glikol, mikrokolagen, benzofenon-3, etil-heksil-metoksicinamat, alantoin, fenoksietanol, parfem. (izvor).*



Krema dolazi u pakovanju od 50ml, cena joj je 3000,00 dinara  i možete je poručiti na ovom linku  http://www.purpleraincosmetics.com/lice/helixina-detail.html.
Takođe za sve informacije tu je Fb stranica Purple Rain cosmetics , a za narudžbine tu je sajt kompanije http://www.purpleraincosmetics.com/.

Da li ste već probali nešto od ovog brenda, kakvi su vaši utisci i da li planirate da probate ovu kremicu o kojoj sam danas pisala, kako vam se čini ?

*PR proizvod

14 коментара:

  1. Imam onu njihovu kremicu koja je stvarno dobra,pa sam prosto sigurna da je i ova super,inave post je odlican.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada kremica koju si osvojila na našoj nagradnoj igri, i ova je jednako dobra baš kao i ta tvoja :)

      Избриши
  2. Nisam probala njihove proizvode, ali sam slušala samo o pozitivnim iskustvima, a ovaj tvoj tekst, koji je odličan, to je još jednom potvrdio. :) Najpre planiram da probam njihovu kremu protiv pega sa kojima se mučim naročito tokom leta kada postanu pojačane i vidljive. Inače, blog je super! Samo napred!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno pre svega na pohvalama, a za kreme imam samo iskrene preporuke, naravno da zavisi od tipa kože ali verujem da svako može naći nešto za sebe. Za tu kremicu za pegice čula sam sve same pozitivne komentare:)

      Избриши
  3. vidim da su kreme ovakvog tipa popularne, čula sam da je neki i rade pa me jako zanima pogotovo za akne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam do sad samo slušala i čitala sve najbolje ali da nisam dobila ovu kremu mislim da se ne bih sama usudila da probam, a sada sam totalno oduševljena :)

      Избриши
  4. Draga, možda sam previdjela ali koji sastojak osigurava spf 30?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš da se ja u sastav ne razumem još uvek najbolje ali polako pokušavam da naučim, ima slika sastava a ovo je prekopirano sa sajta,ima izvor u zagradi, ja sam je koristila na zimu i to u sobnim uslovima većinom i zaista mi je odgovarala i ujednačila ten :)

      Избриши
    2. Našla sam: etil-heksil-metoksicinamat, samo nisam prepoznala naziv jer nije na engleskom ililatinskom: D Uglavnom, ne sviđa mi se što se preporučuje i za dan i za noć jer danju nemaju šta tražiti kiseline u sastavu a za noć zaštitni faktor koji sam oguši kožu.

      Избриши
    3. Pa dobro to je sad već stvar izbora ja sve isprobam pa koristim onako kako mi najviše odgovara, bitno mi je da krema radi nešto i da ja to osetim :)

      Избриши
  5. Poštovana Dear Skin,
    Zaštitu od sunca osigurava i benzofenon-3, kao i prirodni antioksdans i hvatač slobodnih radikala koji nastaju toko izlaganja suncu - tokoferil-acetat, odnosno vitamin E.
    Volela bih da Vam odgovorim i na pitanje vezano za kiseline ukoliko biste mi rekli na koje ste kiseline mislili, s obzirom da nigde u sastavu nije deklarisana kiselina.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo naših stručnjaka da sve razjasne jer ja ipak ne pišem o onome što ne znam :).

      Избриши
  6. ova kozmetika mi deluje super
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши