"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 30. март 2015.

Dermix BODY BALM


Pre malo više od mesec dana od kompanije Dermix sam dobila ovo predivno mleko za telo uz kremu Antibol o kojoj sam vam već pisala ovde. Mislim da je ovo proizvod za telo koji sam najbrže potrošila i u čijem sam testiranju za sada najviše uživala. Jedva sam čekala veče da se okupam i da dođe na red mackanje ovog čudesnog proizvoda jer su mi ti momenti priredili nezaboravne užitke, za sva moja čula.


Mleko za telo ili ako bi ga stručnije preveli balzam za telo je ušao definitivno u top 3 moje omiljene mackalice ikad. Dolazi u lepoj kartonskoj kutiji na kojoj možete pronaći sve neophodne informacije o proizvodu kao i rok upotrebe, a unutar kutije nalazi se kvalitetna plastična ambalaža simpatičnog dizajna, meni lično se to mnogo dopada.


Body balm sadrži karite (shea butter), butyrum cacao, Camelia sinensis i voćne kiseline. Ovaj originalni hidratantni kompleks daje koži intenzivnu i dugotrajnu vlažnost, tokom 24 sata. Brzo se apsorbuje i ne ostavlja mastan i lepljiv film na koži. Svakodnevnom upotrebom koža postaje značajno mekša, nežnija i glatka. Bezbedno za upotrebu kod beba, dece i trudnica. Naneti jednom dnevno na čitavu kožu ili suve delove. Pogodno za upotrebu kod beba, dece, trudnica i odraslih.


Sastav: Aqua, Vitellaria paradoxa (Shea Butter), Glyceryl stearate, Cetyl palmitate, POE fatty alcohols, Cetearyl alcohol, Cetearyl octanoate, Light liquid paraffin, Glycerol, Simmondsia chinensis (Jojoba oil), Prunus Amygdalus dulcis (Almond oil), Cyclomethylpolysiloxane, Caprylic Capric triglyceride, Carbamidum, Allantoinum, Stearic acid, L-Lactic acid, Ammonium lactate, Tocopherolum, Sodium benzoate, Fragrance.
Bez parabena i nije testirano na životinjama! (izvor).


Mleko je lagano, kremasto , nežno, bele boje, divno se razmazuje po koži i ona ga još lepše upija. Kada mažem ovaj balzam imam osećaj kao da me neko obasipa sitnim mirisnim laticama ruža i miluje mi kožu, osećaj mazanja i miris me opuštaju i ja zaspim kao beba svako veče. Osećaj na telu je predivan, koža je hidrirana , negovana i taj osećaj traje bukvalno do narednog tuširanja, znam da zvuči neverovatno ali u mom slučaju je baš tako. Najviše mi prija na jako suvim delovima tela, na hrapavoj koži laktova, osećam da zaista deluje i da ih hidrira i omekšava. Najveća radost i oduševljenje je to što sam ja osetila da mi se koža tela postepeno menjala i postajala lepša svakim novim mazanjem. Osećala sam da diše, a ni miris nje zanemarljiv, nežan je, lagan i prija. Ovaj body balm mi je uneo neko samopouzdanje kada je koža tela u pitanju. Moja ocena čista desetka, i retko koji proizvod ovog tipa će posle ovog moći da me obori sa nogu :).


Pakovanje je od 200ml, meni je potrajalo malo jače od mesec dana, ali to ne znači da bi i vama isto trajalo ili na vašu kožu isto delovalo, ne zaboravite da je moja koža tela vrlo suva naročito sada u ovom periodu. Body balm je trenutno na popustu od 15 % i možete ga poručiti za 1096,50 dinara na ovom linku http://www.dermix.rs/index.php/sr/on-line-porucivanje/body-balm-detail.


Za sve informacije o proizvodima tu je FB stranica Dermix, a za narudžbine i detaljnije podatke o svemu tu je sajt  kompanije http://www.dermix.rs/index.php/sr/.
Hvala još jednom ljubaznim ljudima iz ove kompanije na ukazanom poverenju i divnim proizvodima koje sam dobila na testiranje. Oni na svom FB profilu često organizuju i nagradne igre pa i na taj način možete dobiti šansu uz malo sreće da isprobate nešto iz bogatog i kvalitetnog asortimana.
Za kraj da napomenem da sam dobila i tu čast da prva na testiranje dobijem i Acne Intensive Formulu i da sam već sinoć počela sa tretmanom, jedva čekam da vidim rezultate i podelim ih sa vama.

Kako vam se dopada ovaj Body balm i kakva su vaša iskustva sa Dermix proizvodima? Hvala vam na pažnji i na svakom komentaru unapred :).

*PR proizvod

12 коментара:

  1. Nisam koristila,ali verujem da je dobro,na osnovu tvog iskustva i predstavljanja,jedino mi je krivo sto kod nas nema njihovih proizvoda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tatjana sve proizvode možeš poručiti na linku sajta koji sam ostavila u tekstu, u toku su i razni popusti :)

      Избриши
  2. Izgleda divno, verujem da je zaista odlican :) Ja bih licno volela malo sarenije pakovanje, sa vise boja, sta cu kad sam slaba na to, ovako mi lici na nesto medicinsko :D Ali dobro, nema svrhe deliti proizvode po pakovanju.. A za ljude iz Dermix-a zaista sve pohvale, preljubazni su ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste veruj mi na reč i više nego odličan, preporodio mi je kožu. Znaš kako i ja sam slaba na lepa šarena pakovanja ali ovo mi je nekako klasično, lepo i ta srebrna trakica mi daje dozu damskog :). A i oduševio me je mnogo voiše nego mnoga divna pakovanja. Za Dermixovce sve najbolje, kraljevi su :)

      Избриши
  3. Koristila ga nisam...verujem da je super. Moja sestra koristi Venofit i za sada je zadooljna...malo joj ublazi bol nogu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Savršen proizvod i ovaj i antibol, za sada je to provereno, testiram još neke stvari, za Venofit sam čula sve najbolje ali treba biti uporan, ja sad trenutno koristim Acne Intensive formulu i jedva čekam neke rezultate a body balm je čaroban, probaj obavezno jer znam da imaš problema sa kožom u zadnje vreme :)

      Избриши
  4. Da znaš da mi je pre nekoliko dana trebao taj Antibol, imala sam uplau od pilatesa :D Ovaj balzam sam probala, imala sam pozamašan tester, slažem se sa napisanim...dobar je i prijatan na koži :) L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu ti reći da Antibol mojima baš pomaže, ja još nisam stigla da isprobam, a body balm je magičan :). Nisi se hvalila za pilates, to je super ja mnogo volim i želim ali nažalost ne mogu :/

      Избриши
  5. Idem da kupim odmah dva komada ovo zvuci presavrseno :P

    ОдговориИзбриши
  6. Potpuno se slažem sa tobom, takođe sam se iznenadila još nečim. Pre par dana se mojoj mami pojavilo neko crvenilo, verovatno u dodiru sa nekim travama i prašinom i trebalo mi je nešto da joj namažem. Setim se njega i stvarno tri dana je mazala i prošlo je. Ne mogu da kažem da je lekovit ali joj je sigurno umanjilo crvenilo i neprijatan svrab. Sve pohvale za body balm .

    ОдговориИзбриши
  7. Ja ga obožavam, hvatam sebe da ga mažem dva , tri puta dnevno jer taj osećaj kada ga namažem je neopisiv, imam osećaj kao da ga jedem, lepo sam naručila šleper od Dermixa. Šalu na stranu ja slobodno mogu reći da je lekovit jer ga je komšinica mazala na lice svoje bebe i saniralo mu je perutanje i crvenilo i sprečava ponovno isušivanje kože, a meni pomaže bukvalno kod svega pa i kad me ujede komarac :D

    ОдговориИзбриши