"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

субота, 14. март 2015.

Bioderma


Na mnogim blogovima puno sam čitala o Bioderma brendu, najviše o čuvenoj micelarnoj vodi za koju su svi imali samo reči hvale. Kada sam odlučila da je i ja probam i otišla da je kupim cena mi je bila prevelika da budem iskrena a nisam znala da li bi mi odgovarala ili ne pa sam preskočila kupovinu i nadala se da ću nabaviti prvo neki tester ili dobiti priliku negde da je probam, i to se ubrzo i desilo. Kompanija Bioderma Srbija mi je poslala jedan mali paketić u kojem sam dobila par uzoraka micelarne vode, par uzoraka kremica i jednu kako se kaže full size kremu za lice, bila sam oduševljena i presrećna, i u naradnim redovima možete pročitati moje utiske.




















Bioderma Sensibio H2O micelarna voda
je nešto najbolje što sam ikada probala kada su micelarne vode u pitanju i uopšte proizvodi za skidanje šminke. Dobila sam par ovih malih uzoraak od po 10 ml, ali svaki mi je trajao i po par dna tako da sam pola meseca skidala šminku svaki dan sa ovom čudesnom vodicom. Ovo je prvo i jedino sredstvo koje mojim očima nije zasmetalo ni na sekund i sa kojim mogu slobodno da prelazim preko njih i skidam bezbrižno čak i maskaru bez ikakve smetnje, pa onda sa uživanjem to i radim. Mnogo puta ranije sam se plašila momenta kad treba da uklonim šminku sa očiju jer bih se u 90 % slučajeva rasplakala i samim ti šminka bi mi se još više razmazala i teže skidala. Sad znam zašto je toliko svi hvale i sad znam da ću bezbrižo kupiti svoj primerak u redovnom pakovanju i biti sigurna da je vredna svakog dinara. Još jedna prednost po meni je što ova micelarna nema miris.


U paketiću dobila sam i uzorke micelarne koja je namenjena za masnu kožu, iako moja nije takva ovo mi je izuzetno prijalo i dobro došlo u danima kada mi se dešavaju hormonalne promene na koži sa kojima stalno patim to već znate svi. Tako sam u danima PMS-a koristila ovu micelarnu za skidanje šminke ujedno i čišćenje lica i bila sam prezadovoljna delovanjem, pogotovo na mojim ugroženim regijama na licu kada sam u ovom periodu, a zatim sam posle čišćenja nanela kremicu iz iste linije na ta ista područja i osećala sam se sigurnom i zaštićenom i nisam imala većih problema kao inače sa licem u tim danima, zaista neverovatno.
*Sebium H2O nežno i efikasno uklanja šminku, nečistoće i višak sebuma!

izvor slike
Za kraj preneću vam utiske o kremi koju sam koristila mesec dana svaki dan, to je Bioderma Atoderm hranljiva krema za veoma suvu i osetljivu kožu lica i tela. Krema stimuliše obnavljanje strukture kožne barijere, smanjuje penetraciju aktivatora inflamacije i održava vlažnost kože. Prirodni D.A.F kompleks povećava imunitet kože, koja postaje hidrirana i glatka. Hipoalergijski proizvod. Bez parfema. Pogodno za bebe, decu i odrasle -jedan proizvod za celu porodicu.(izvor).



















Ova krema dolazi u lepom čvrstom pakovanju od 200ml koje je na poklopcu zapečačeno plastikom tako da budete sigurni da niko pre vas nije njuškao ili probavao kremicu, što je meni vrlo važno.
Krema miriše nežno, na čisto na bebeće kako ja to volim da kažem. Lagane je strukture i srednje gustine baš onako kako mi odgovara. Kada je mažem ona bukvalno klizi po licu a koža je obožava, čak sam primetila da prvo ujutru nakon umivanja odmah mažem ovu kremu, kao da me je koža lica opominjala na to jer joj je izuzetno prijala. Testirala sam je baš u danima kada je napolju bilo hladno i vetrovito pa je samim tim i oduševljenje njom veće. Koristila sam je i kao podlogu za neku toniranu kremu ili puder i u tu svrhu je odlična, a kako sam videla da je i za telo iako mi je bilo žao da je trošim toliko isprobala sam je i u tu svrhu i bila prezadovoljna rezultatima. Posebno mi je pomogla na delovima kože koja mi se perutala. Ovo je sigurno jedna od najboljih krema koje sam ikad probala i hvala kompaniji još jednom na pruženoj šansi da uživam u njoj.




Za sve informacije tu je FB stranica Bioderma Srbija kao i sajt http://www.bioderma.com/choose-country.

Da li ste koristili nešto od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?

*PR uzorci

18 коментара:

  1. Nisam koristila miceralnu ali kremu od nara i mleko za telo koristim i prezadovoljna sam,koristim doduse miceralnu,ali drugog proizvodjaca,mada sam i ja cula samo reci hvale za biotenovu,volela bih da probam,ali izgleda da je bar za mene to malo teze izvodljivo,razloge uostalom znas,ali nema veze,mozda ce i biti prilike.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tatjana ovo je Bioderma a ne Bioten, malo si pomešala ali ne krivim te sličan je naziv pa se lako zbuni svako ko se manje razume u sve, i meni je bilo tako dok nisam počela da testiram i pišem :). Nadam se da će nekad biti prilike da probaš i ovo.

      Избриши
  2. Nista od Bioderme nisam koristila. Toliko sam citala o miceralnoj da sam i ja pozelela da je probam.Odustala sam jer ne sminkam se nesto preterano,to jest mogu slobodno reci da je to vrlo retko...tako da mi je bila skupa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam da ima i malo pakovanje koje možeš uzeti i isprobati a isto tako budu često velika sniženja pa ako poželiš da je isprobaš prati objave po fb :).

      Избриши
  3. Nisam koristila Biodermu ali sam citala o proizvdima i vecina je zadovoljna. Mozda probam miceralnu vodu posto meni lice u toku PMS-a bukne i puno je bubuljica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Micelarna je ja mislim najbolji proizvod na svetu, ali opet moram da se ogradim i pišem u svoje ime :).

      Избриши
  4. Bioderma micelarna mi je vrh :D Najbolji omjer cijene i kvalitete :)

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam dobila testere zelene Bioderma micelarne i kremice iz iste linije. jako dobro djeluju na prištiće

    ОдговориИзбриши
  6. Sensibio H20 micelarna najbolja je koju sam probala! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam dobila par testera ove Atoderm kreme kad smo imali konsultacije u Metropolitenu. Preporučena mi je za moje suve ruke i prste, jer me bukvalno svrbi koža i puca sama od sebe, a sve zbog sapuna i deterdženta za sudove (manje od vetra itd). Al iskreno, mnogo mi je da dam oko 1000 dinara za kremu, koja jeste višenamenska, a koju bih koristila samo za ruke... Ali generalno sam oduševljena kremom :)
    I naravno roze micelarnom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažemo se potpuno. micelarna je zaista najbolja, i kremica je savršena ali baš kako i sama kažeš malo preskupa pogotovo ako bi je samo za ruke koristila, ja sam je za lice koristila jer mi je baš u haosu bilo, ali sam je isprobala na jednom mestu na ruci gde mi se koža bukvalno bila smežurala, pucala i ljuštila se u slojevima i za par dana mi je sanirala taj haos :)

      Избриши
  8. Biodermina micelarna je prva koju sam ikada koristila, jesili znala da su je oni izumili?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala draga moja ali zato si tu tu da uvek o svmu učim od najbolje :). Inače je zaista fenomenalna .

      Избриши