"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 10. фебруар 2015.

S kozmetika-krema za ruke i noge


Sa ovim brendom srela sam se prvi put testirajući njihovu predivnu zelenu liniju proizvoda o kojoj sam vam pisala ovde. Mnogo mi se dopala kao što ste već mogli pročitati i izuzetno odgovarala mom licu za zimske hladne i vetrovite dane. Na moju veliku sreću saradnja sa S kozmetikom se nastavlja, i posle divne i uspešne nagradne igre gde smo podelili čak 5 vrednih poklona vama, ja sam dobila priliku da testiram još dve predivne kreme.U današnjem postu predstaviću vam kremu za ruke i noge, za arganovu hidrantnu kremu mi treba još malo vremena da je potrošim celu i saberem sve utiske. Isto tako jedva čekam da mi srećne dobitnice poklona jave svoje utiske kada isprobaju svoje proizvode .


Krema za ruke i noge dolazi u standardnom pakovanju prepoznatljivom za ovaj brend, unutar kutije krije se mala bela kutijica napravljena od vrlo jake i kvalitetne plastike. U zadnje vreme muž i ja smo isprobali puno krema za ruke, oboje imamo problem sa suvom kožom ruku u ovom periodu naročito, pa smo tako ovu kremicu zajedno trošili što je super za vas da pročitate utiske i sa muške tačke gledišta :).



Krema je fine teksture, ne lepi se i vrlo lako se razmazuje po koži sa efektom momentalnog upijanja i u mom i u muževom slučaju. Miris je divan,blag je što meni odgovara. Ono što sam ja primetila kao najbolje vezano za ovu kremu je da posle samo par sekundi ja nemam osećaj na koži da sam nanela kremu jer nema onog prozirnog filma ili grudvica a koža ruku je osetno mekša i nema neprijatnog zatezanja. Moj muž je čak rekao da mu koža više ne škripi kad maže kremu što mu se ranije sa nekim proizvodima dešavalo. Oboje smo jako zadovoljni sa ovim proizvodom i definitivno ćemo nastaviti da ga koristimo jer je krema zadovoljila sve naše kriterijume i potrebe. Takođe je super što nam je trajala skoro čitav mesec a oboje smo je mazali tako da je i vrlo isplativa. Ono što mi se posebno izdvojilo da mi je ova krema čak dva puta smirila upalu i crvenilo kože nakon prekomerne upotrebe deterdzenta za pranje sudova. Na nogama sam je probala par puta samo i mogu reći da znatno omekša zadebljali sloj na petama pa ko ima sa tim problema moje tople preporuke za ovu kremu.


Pakovanje sadrži 50 ml, a cena je 500 dinara, možete je poručiti na ovom linku a sastav i način upotrebe možete videti na slici dole.


Osim ove kremice u ponudi su još razni proizvodi prilagođeni svim tipovima kože pa zaista svako može da pronađe nešto za sebe, ja svakako jesam i nastavljam sa isprobavanjem. Kao što ste već obaveštani S kozmetika će biti sponzor i osmomartovske nagradne igre na blogu pa ostanite uz nas, a do tada i do mog posta o arganovoj hidrantoj kremi pišite nam svoje utiske sa ovom divnom kozmetikom :).

Za sve informacije o S kozmetici posetite njihov sajt http://www.skozmetika.com/index.php/en/ kao i FB stranicu https://www.facebook.com/skozmetika?fref=ts .Takođe na sajtu možete videti i sve cene kao i poručiti proizvode.

* PR uzorak

6 коментара:

  1. Bas mi je drago zbog ovako pozitivnih utisaka,ubedila si me da kupim i probam da masiram noge jer imam i ja taj utisak''skripanja'' sto rekao tvoj muz,pa ce mozda i meni pomoci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da će ti pomoći i jedva čekam da mi javiš i kažeš da sam bila u pravu :)

      Избриши
  2. Ja proizvode S kozmetike koristim vec duze vreme i moram reci da sam odusevljena!Ono sto je na mene ostavilo najveci utisak su proizvodi iz arganove linije kao i krema za umorne noge koja mi je u trudnoci bila pravi spas!Moram da napomenem da sam pre ove kozmetike koristila eucerin,a kada sam dobila na poklon arganovu kremu za lice od tada redovno koristim proizvoda iz "S kozmetike"!Od srca bi preporucila svima da probaju jer mislim da je ovo kozmetika koja zaista vredi!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je drago da ste zadovoljni proizvodima i zaista se slažem da mnogo vredi i nadam se da će još više devojaka i žena to prepoznati ,hvala za komentar :)

      Избриши
  3. Nisam imala prilike da probam ove proizvode...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će biti prilike da probaš makar ovu kremu za početak i zavolećeš sigurno ovu kozmetiku,prirodna je plus naša domaća a ja se sve više okrećem tome :).

      Избриши